همنواز

بهنوش بختیاری به سریال معجون عروسکی پیوست

به تازگی اعلام شد که بهنوش بختیاری و بهراد خرازی به تیم بازیگری سریال جدید ایرانی معجون عروسکی که ژانر فانتزی و کمدی دارد، پیوستند.

سریال معجون عروسکی که در حوزه کودک و نوجوان ساخته می‌شود، به کارگردانی «محمد حدادنسب» و تهیه‌کنندگی «امین رضی» در حال تصویربرداری است و از پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بهنوش بختیاری در سریال معجون عروسکی

طبق اعلام روابط عمومی سریال، معجون عروسکی با حضور جمعی از بازیگران مطرح از جمله «فخرالدین صدیق‌شریف»، «شراره رنجبر»، «افشین سنگ‌چاپ»، «مریم وطن‌پور»، «پیام صارم» و «سعید قره‌داغلی» تولید می‌شود. «بهنوش بختیاری» و «بهراد خرازی» نیز در نقش‌های جدید و متفاوت در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال که در 8 قسمت تولید می‌شود، با موضوعی فانتزی و ماجراجویانه داستان «شهرزاد»، دختر وارث «گل‌آقا» را روایت می‌کند که تلاش دارد راه پدرش را برای موفقیت ادامه دهد، اما با چالش‌هایی روبرو می‌شود تا اینکه اسرار عروسک‌ها برای او فاش خواهند شد.

بهنوش بختیاری

سایر عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده و بازیگردان: «میرامید حسینی»، مدیر تصویربرداری: «مجید طرقی»، مدیر صدابرداری: «محمدرضا شیبانی»، طراح صحنه و لباس: «ماندانا مرادقلی»، و طراح گریم: «صالح شعبانلو».

این سریال که در لوکیشن‌های داخلی و خارجی فیلمبرداری شده، قرار است در آینده‌ای نزدیک از یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش شود و مخاطبان کودک و نوجوان را به دنیای فانتزی و پرماجرای عروسک‌ها دعوت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال معجون عروسکی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *