همنواز

تریلر فیلم The Order منتشر شد

تریلر فیلم The Order به کارگردانی «جاستین کُرزِل» که به زودی روی پرده‌های سینما می‌آید و داستانی واقعی را در پس‌زمینه‌ای از وقایع دهه 80 میلادی را در ایالت واشنگتن روایت می‌کند، منتشر شد.

در این فیلم، «جود لاو» در نقش یک مامور FBI به نام «تری هاسک»، به دنبال گروه تروریستی نئونازی است که با انجام سرقت‌های بانکی و دزدی خودروها به دنبال تأمین مالی یک شورش مسلحانه علیه دولت ایالات متحده هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Order منتشر شد

در تریلر The Order می‌بینیم که مأمور «تری هاسک» معتقد است که سرقت‌های صورت گرفته در داستان کار جنایتکاران معمولی نیست و در واقع یک گروه تروریستی داخلی در تلاش هستند تا جنگ نژادی را آغاز کند و حکومت را به چالش بکشد.

تریلر تصاویری از سفیدپوستان افراطی را نشان می‌دهد که در حال استخدام و آموزش اعضای جدید، جمع‌آوری کمک مالی و اجرای حملات تروریستی هستند. نهایتاً، تلاش‌های «هاسک» او را به سمت «باب متیوز»، یک نژادپرست متعصب با بازی «نیکولاس هولت»، سوق می‌دهد که رهبری گروه تروریستی The Order را بر عهده دارد.

فیلم The Order که در جشنواره ونیز به نمایش درآمد، بر اساس کتاب غیر داستانی برادری ساکت: داستان دلخراش خشونت آمریکا (The Silent Brotherhood: The Chilling Inside Story of America’s Violent)، نوشته «کوین فلین» و «گری گرهارت» ساخته شده است. این کتاب در سال 1989 به انتشار رسید و به بررسی جنبش‌های ضد دولتی و افراطی در آمریکا پرداخت.

این اثر قرار است در تاریخ 6 دسامبر 2024 (16 آذر 1403) در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم اوردر چه بود؟ آیا به نظر شما این فیلم می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *