همنواز

نتفلیکس سریال The Diplomat را برای فصل سوم تمدید کرد

سریال The Diplomat پیش از پخش فصل دوم در پلتفرم «نتفلیکس» تمدید شد و قرار است فصل سوم آن در لندن و نیویورک فیلم‌برداری شود.

سریال سیاسی The Diplomat پیش از پخش فصل دوم، برای فصل سوم در «نتفلیکس» تمدید شد. فصل دوم این سریال قرار است در تاریخ 31 اکتبر (10 آبان) به نمایش درآید و در حال حاضر تولید فصل سوم در لندن و نیویورک آغاز شده است. این خبر توسط «بلا باجاریا» رئیس محتوای «نتفلیکس» در کنفرانس Bloomberg Screentime در لس آنجلس به طور رسمی اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نتفلیکس سریال The Diplomat را برای فصل سوم تمدید کرد

«کری راسل» به عنوان بازیگر اصلی در فصل سوم سریال The Diplomat حضور دارد و بازیگران دیگری همچون روفوس سوئل، آلیسون جنی، دیوید گیاسی و علی آن نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند. خالق سریال، دبورا کان، اعلام کرد که پس از فیلم‌برداری موفقیت‌آمیز در انگلستان، تیم فیلم‌برداری به نیویورک بازگشته‌اند و همچنان به کار خود ادامه می‌دهند.

سریال The Diplomat

این سریال اولین بار در آوریل 2023 (فروردبن 1402) از «نتفلیکس» پخش شد و به سرعت مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. «کری راسل» برای بازی در فصل اول این سریال، نامزد جوایز «امی» و «گلدن گلوب» شد و خود سریال نیز نامزدی گلدن گلوب را به دست آورد.

داستان سریال درباره انفجاری مرگبار در لندن است که دنیای «کیت وایلر»، سفیر ایالات متحده (با بازی راسل)، را دچار تغییرات زیادی می‌کند. او باید با چالش‌های سیاسی، ازدواج پیچیده و همسر سابق خود که هنوز در زندگی او نقش دارد، مواجه شود و حقیقت پشت این حمله را کشف کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمدید سریال The Diplomat برای فصل سوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *