همنواز

دو کارگردان خلاق داستان هملت را در جی تی ای آنلاین پیاده‌سازی کردند

در حالی که طرفداران بازی‌های ویدیویی به شدت منتظر انتشار عنوان Grand Theft Auto 6 هستند، اخبار جالبی درباره ساخت فیلم سینمایی جی تی ای به گوش می‌رسد.

چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی، اصطلاح «این قبل از GTA6 رخ می‌دهد» به شدت رواج یافته است و اکنون گروهی از طرفداران خلاق، پروژه‌ای منحصر به فرد را در سرورهای خصوصی رول‌پلی آغاز کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آیا فیلم سینمایی جی تی ای ساخته خواهد شد؟

دو فیلمساز مستقل به نام‌های «پینی گریلز» و «سم کرین»، تصمیم به ساخت اقتباسی سینمایی از نمایش‌نامه‌ی معروف هملت، اثر «ویلیام شکسپیر» در دنیای جی تی ای انلاین گرفته‌اند.

این اثر که عنوان فیلم Grand Theft Hamlet را به خود اختصاص داده، به‌طور کامل در دوران پاندمی کرونا فیلمبرداری شده و قرار است به صورت بین‌المللی استریم و در برخی سینماهای آمریکا اکران شود.

این زوج انگلیسی که در دوران بحران کووید، منبع درآمد خود را از دست داده بودند، وقت خود را در دنیای GTA Online سپری کردند و پس از تجربه‌ی گیم‌پلی‌های متنوع، تصمیم به ساخت یک اقتباس از «هملت» در این فضای دیجیتال گرفتند؛ اما مسیر آن‌ها بدون چالش نبوده است. دنیای GTA Online، با فضای شورشی و پر از فعالیت‌های مختلف، محیطی پیچیده برای مدیریت و هدایت بازیگران به شمار می‌رود.

فیلم سینمایی جی تی ای

«گریلز» و «کرین» درباره ساخت فیلم جی تی ای اعلام کردند:

ما می‌خواستیم بفهمیم این فضا چیست و چگونه می‌توانیم از آن استفاده کنیم. آیا می‌توانیم داستان باستانی هملت را در این دنیای مدرن بازسازی کنیم؟ پتانسیل سینمایی لوس سانتوس برای ما واضح بود و با استفاده از دوربین موبایل داخل بازی، موفق به ضبط صحنه‌های متعدد و احساسی شدیم.

این پروژه نشان‌دهنده‌ی پتانسیل‌های بالای بازی‌های ویدیویی در خلق آثار هنری جدید است. پیش از این، کمپانی تئاتر Wasteland Theatre Company نیز در دنیای Fallout 76 نمایش‌های خود را اجرا کرده بود.

Grand Theft Hamlet به‌عنوان یک تجربه جدید در دنیای سینما و بازی‌های ویدیویی، انتظارها را به شدت افزایش می‌دهد و به زودی شاهد اکران آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم GTA چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *