همنواز

تیزر سریال A Thousand Blows منتشر شد

به تازگی تیزر سریال A Thousand Blows (هزار ضربه) که ژانر درام دارد و توسط شبکه هولو (Hulu) پخش می‌شود، به انتشار رسید و تاریخ پخش آن مشخص شد.

سریال جدیدی از «Hulu» که در سال 2025 پخش خواهد شد و در جشنواره فیلم لندن (BFI) برای اولین بار به نمایش در می‌آید، توسط «استیون نایت»، خالق سریال Peaky Blinders نوشته شده است. این سریال به دنیای بوکس غیرقانونی در لندن دهه 1880 ویکتوریایی می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر سریال A Thousand Blows

در تیزر منتشر شده از این سریال با نام A Thousand Blows، «مالاکای کربی» در نقش اصلی، به عمق دنیای بوکس غیرقانونی فرو می‌رود. او در این سریال در برابر «استیون گراهام» بازی می‌کند.

تیزر سریال هزار ضربه را مشاهده کنید:

«کربی» نقش «هزکیا مسکو»، مردی جامائیکایی را ایفا می‌کند که ناگهان خود را در دنیای پرخطر و خشونت‌آمیز لندن پس از انقلاب صنعتی می‌یابد. او به صحنه زیرزمینی بوکس در محله ایست اند لندن کشیده می‌شود و با «مری کار»، رهبر گروهی زنانه به نام The Forty Elephants آشنا خواهد شد. «هزکیا» با «شوگر گودسون»، بوکسوری حرفه‌ای و خطرناک، روبرو می‌شود و رقابت شدیدی میان آن‌ها شکل می‌گیرد که فراتر از میدان بوکس ادامه می‌یابد.

فصل اول سریال A Thousand Blows در سال 2025 از «دیزنی پلاس» در بریتانیا و ایرلند، «Hulu» در آمریکا، و همچنین در کشورهای دیگری از طریق «دیزنی پلاس» پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال A Thousand Blows چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *