همنواز

مدت زمان فیلم Venom: The Last Dance مشخص شد

شب گذشته، استودیوی سونی مدت زمان آخرین ماجراجویی «ادی براک» به همراه ونوم در فیلم Venom: The Last Dance را اعلام کرده است.

با نزدیک شدن به تاریخ اکران این فیلم مورد انتظار، هیئت رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا، مدت زمان این اثر را 109 دقیقه اعلام کرد. این در حالی است که قسمت اول این سه‌گانه، 111 دقیقه و دنباله آن، Venom: Let There Be Carnage، تنها 97 دقیقه زمان داشت.

آخرین تریلر فیلم ونوم: آخرین رقص منتشر شد + پوستر و تاریخ اکران


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مدت زمان فیلم Venom: The Last Dance مشخص شد

در فیلم ونوم 3 ، «تام هاردی» بار دیگر در نقش «ادی براک»، یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول، به ایفای نقش می‌پردازد. داستان به گونه‌ای روایت می‌شود که «ادی» و «ونوم» در حال فرار از دنیاهای خود هستند و در این مسیر با چالش‌های مختلفی رو‌به‌رو می‌شوند که نیازمند تصمیمات سرنوشت‌سازی است.

کارگردانی Venom: The Last Dance را «کلی مارسل» بر عهده دارد که پیش از این سابقه نگارش فیلمنامه آثاری همچون Saving Mr. Banks و The Changeling را در کارنامه داشت. انتظار می‌رود که این فیلم با ترکیب داستانی جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای طرفداران فراهم آورد.

علاوه بر تام هاردی، بازیگرانی همچون «چیویتل اجیوفور»، «جونو تمپل»، «ریس ایفانز»، «پگی لو» و «آلانا اوباک» نیز در این فیلم حضور دارند. ترکیب این بازیگران با داستان جذاب و کارگردانی معتبر، نویدبخش یک اثر سینمایی موفق به نظر می‌رسد.

فیلم Venom: The Last Dance

فیلم Venom 3 برای اکران در تاریخ 25 اکتبر 2024 (4 آبان 1403) برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود که با توجه به محبوبیت دو قسمت قبلی، مورد استقبال گسترده‌ای قرار گیرد.

طرفداران دنیای مارول و علاقمندان به آثار تام هاردی بی‌صبرانه منتظر دیدن این فیلم و ادامه داستان «ادی» و «ونوم» هستند. با نزدیک شدن به تاریخ اکران، هیجان و کنجکاوی در مورد این ماجراجویی جدید به اوج خود رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سه‌گانه ونوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *