همنواز

چند آیتم مهم از سریال بازی تاج و تخت فروخته شدند

در حراجی که روز گذشته در شهر دالاس ایالات متحده برگزار شد، مجموعه‌ای از اشیای معروف سریال بازی تاج و تخت به فروش رسیدند و قیمت‌های حیرت‌انگیزی برای آن‌ها تعیین شد.

یکی از جذاب‌ترین اقلام حراج، نسخه‌ای از تخت آهنین بود که در سریال Game of Thrones به عنوان تخت سلطنتی هفت پادشاهی وستروس شناخته می‌شود و با قیمت 1.2 میلیون دلار (حدود 62,580,000,000 تومان) به فروش رسید.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال خاندان اژدها چه زمانی است؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


چند آیتم مهم از سریال بازی تاج و تخت فروخته شدند

در این حراج، چندین لباس شخصیت‌های مختلف سریال گیم آف ترونز نیز به فروش رسیدند که هر کدام بیش از 100,000 دلار قیمت‌گذاری شدند. به عنوان مثال، شمشیری که متعلق به شخصیت «جان اسنو» با بازی «کیت هرینگتون» بود، با قیمت 400,000 دلار (20,860,000,000 تومان) به فروش رفت.

سریال خاندان اژدها با فصل چهارم به اتمام خواهد رسید

همچنین، لباس دیگری از همان شخصیت به مبلغ 337,500 دلار حراج شد. لباس شخصیت «جیمی لنیستر» با بازی «نیکولای کاستر-والدو» به قیمت 275 دلار فروش رفت و یک پالتوی پوست سفید متعلق به «دنریس تارگرین»، با بازی «امیلیا کلارک»، با قیمت 125,000 دلار به فروش رسید.

علاقه‌مندان به این سریال نه تنها به اشیای اصلی بلکه به لباس‌های شخصیت‌های فرعی نیز توجه کردند. به عنوان مثال، لباس قرمز رنگ شخصیت «ملیساندر» که توسط بازیگر هلندی «کاریس ون هاوتن» پوشیده شده بود، با قیمت 36,250 دلار به فروش رسید.

سریال بازی تاج و تخت

سریال Game of Thrones به طور تقریبی بر اساس داستان‌های مجموعه کتاب نغمه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) اثر «جورج ار. ار. مارتین» طراحی شده است که در هفت پادشاهی خیالی وستروس و قاره اسوس رخ می‌دهد. این سریال چندین داستان موازی را دنبال می‌کند.

جورج آر آر مارتین مخالفت خود را با برخی از قسمت‌های سریال خاندان اژدها اعلام کرد

نخستین خط داستانی، به جنگ جانشینی بین مدعیان مختلف برای کنترل تخت آهنین هفت پادشاهی می‌پردازد، در حالی که دیگر خانواده‌های نجیب برای استقلال از تخت مبارزه می‌کنند. داستان دوم به اقدام‌های فرزند تبعیدشده‌ای می‌پردازد که به دنبال بازپس‌گیری تخت است و سومین خط داستانی، تهدید زمستانی قریب‌الوقوع و موجودات افسانه‌ای و مردم سرسخت شمال را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خرید و فروش این اقلام از سریال بازی تاج و تخت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *