همنواز

تیزر قسمت پنجم سریال پنگوئن منتشر شد

شبکه HBO پس از پخش قسمت چهارم سریال محبوب این روزهای خود، تیزر قسمت پنجم سریال پنگوئن را تحت عنوان بازگشت به خانه منتشر کرد.

در آستانه پخش قسمت پنجم فصل اول سریال پنگوئن در HBO با عنوان بازگشت به خانه، به نظر می‌رسد که این قسمت قرار است ساعت قابل توجهی را رقم بزند. تیزر قسمت 5 سریال پنگوئن نشان داد که داستان این قسمت ممکن است نقطه عطفی برای تعدادی از شخصیت‌های کلیدی سریال باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر قسمت پنجم سریال پنگوئن منتشر شد

با نزدیک شدن به نیمه فصل، انتظار می‌رود که بسیاری از جنبه‌های داستان به طور اجتناب‌ناپذیری سرعت بگیرند. مخاطبان دنیای کمیک حاضر هستند تا شاهد صعود قدرت «اوزوالد» باشند. هرچند که او تا قسمت چهارم، مقداری از قدرت و کاریزمای یک شخصیت منفی را در دست دارد؛ اما هنوز هم فاصله زیادی با شخصیت واقعی‌اش در دنیای کمیک‌های دی‌سی و همچنین در فیلم آینده بتمن: قسمت دوم موجود است که به نظر می‌رسد شخصیت «کالین فارل» در آن نقش مهمی خواهد داشت.

تیزر قسمت پنجم سریال The Penguin نشان داد که «اوزوالد» با در خطر بودن عملیات نوپای خود، حرکتی ناامیدانه انجام می‌دهد تا اوضاع را به نفع خود تغییر دهد. در همین حال، «سوفیا» تلاش می‌کند تا میراث جدیدی برای خود بسازد.

تلاش «سوفیا» برای ایجاد این میراث به دلایل مختلفی دشوار است. اگرچه ما به توانایی او در انجام کارش اطمینان داریم، اما باید به یاد داشته باشیم که او همچنین در تلاش است تا از نام خانوادگی‌اش فاصله بگیرد که این خود چالشی بزرگ به حساب می‌آید. شاید در برخی موارد، این نام خانوادگی بتواند به او کمک کند، اما در بسیاری از جنبه‌ها، یکی از بزرگ‌ترین موانعی است که با آن روبه‌رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت چهارم سریال پنگوئن چیست؟ آیا این قسمت را مشاهده کردید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *