همنواز

نخستین نگاه به سریال پایتخت 7 در تیزر تلویزیونی

به تازگی نخستین نگاه به سریال پایتخت 7 در یک تیزر تلویزیونی، به همراه چندین سریال دیگر منتشر شد و باید منتظر اعلام تاریخ انتشار آن باشیم.

تلویزیون با انتشار ویدئویی از سریال‌های در حال تولید خود، اعلام کرد که علاوه بر دو سریال تازه‌پخش‌شده هشت‌پا و تانک‌خورها، 17 سریال جدید در صف پخش قرار دارند که به مرور در مناسبت‌های مختلف روی آنتن خواهند رفت. یکی از این سریال‌ها، فصل جدید مجموعه پرطرفدار پایتخت با عنوان پایتخت 7 است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر سریال پایتخت 7

این سریال‌ها در مرکز سیمافیلم تولید شده و توسط کارگردانان مطرحی همچون «سیروس مقدم»، «واد افشار»، «علی غفاری»، «احمد» و «محمود معظمی»، «مهدی جعفری»، «سیدجمال سیدحاتمی»، «محمدرضا خردمندان» و «علی شاه‌حاتمی» در حال ساخت هستند.

پایتخت 7 یکی از سریال‌های مورد انتظار این فهرست است که کارگردانی آن همچون فصل‌های گذشته برعهده «سیروس مقدم» بوده و ادامه‌ای بر داستان خانواده‌ای در شهر شیرگاه است که با چالش‌ها و ماجراجویی‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند. این سریال به دلیل سبک طنز و پرداخت به مسائل روز جامعه، همواره مورد استقبال قرار گرفته است و انتظار می‌رود فصل جدید آن نیز با همان شور و هیجان گذشته پخش شود.

تیزر پخش‌شده از تلویزیون را مشاهده کنید:

علاوه بر پایتخت 7، سریال‌های دیگری نیز در صف پخش قرار دارند که از آن جمله می‌توان به مهیار عیار، ناریا، مسیر اصلی، فراری 2، ماه عسل، مهمان‌کشی، بدل، قرارگاه سری نصرت، بوقچی، مارسوجان، رویان، فریبا، روشنایی شب، پردیسان و روزهای روشن اشاره کرد. هرکدام از این سریال‌ها به موضوعات و ژانرهای مختلفی می‌پردازند و از درام و ماجراجویی گرفته تا طنز و اجتماعی را شامل می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پایتخت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *