همنواز

تریلر فصل دوم سریال Silo منتشر شد

در روز دوشنبه، سرویس استریمینگ اپل تیوی‌پلاس به صورت رسمی نخستین تریلر فصل دوم سریال Silo به کارگردانی «گراهام یست» را منتشر کرد.

پس از پخش تریلر فصل دوم سریال سیلو ، شبکه مشخص کرد که این فصل شامل 10 قسمت است و قسمت اول آن در تاریخ 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403) به نمایش درمی‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال Silo منتشر شد

سریال سیلو که بر اساس رمان‌های «هوو هاوی» ساخته شده، روایت‌گر داستان آخرین ده هزار نفر روی زمین است که در خانه‌ای به عمق یک مایل زندگی می‌کنند و از دنیای سمی و مرگبار بیرون در امان هستند؛ اما هیچکس نمی‌داند این سیلو کی و چرا ساخته شده و کسانی که به دنبال پاسخ هستند، با عواقب مرگباری مواجه می‌شوند.

«ربکا فرگوسن» که همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند، در نقش «جولیت»، مهندسی که به دنبال پاسخ‌هایی درباره قتل یکی از نزدیکانش است، بازی می‌کند. او با وارد شدن به معمایی مواجه می‌شود که به مراتب عمیق‌تر از آنچه تصور می‌کرد، است و متوجه می‌شود که اگر دروغ کسی را نکشند، حقیقت این کار را خواهد کرد.

تریلر فصل 2 سریال Silo ، «جولیت» را در حال کاوش در ویرانه‌های دنیای پساآخرالزمانی خارج از سیلو، جایی که شورشی علیه رهبرشان، «برنارد هالند» (با بازی تیم رابینز) در حال شکل‌گیری است، نشان می‌دهد.

فصل دوم همچنین شامل بازیگران جدیدی همچون «استیو زان» است و بازیگرانی از جمله «هریت والتر»، «چینازا اوچه»، «آوی نش»، «الکساندریا رایلی»، «شین مک‌ری»، «رمی میلنر»، «کلر پرکینز»، «بیلی پستله‌ویت»، «ریک گومز»، «کایتلین زوز»، «تانیا مودی» و «ایان گلن» به نقش‌های خود بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال سیلو چیست؟ آیا فصل اول این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *