همنواز

اولین قرارداد تولید مشترک فیلم سینمایی میان ایران و روسیه بسته شد

اولین قرارداد تولید مشترک فیلم سینمایی میان ایران و روسیه با امضای قرارداد فیلم الماس قلب ایرانی به مرحله اجرا رسیده است.

مراحل نهایی قرارداد تولید فیلم سینمایی الماس قلب ایرانی که به عنوان نخستین همکاری سینمایی ایران و روسیه شناخته می‌شود، به امضا رسید. این قرارداد در نشستی که در مسکو برگزار شد و با حضور «سید صابر امامی»، تهیه‌کننده ایرانی و «گئورگی ژیتکوف» تهیه‌کننده سینمای روسیه به تصویب رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین قرارداد تولید مشترک فیلم سینمایی میان ایران و روسیه بسته شد

فیلم الماس قلب ایرانی به کارگردانی «سعید کشاورز» یک کمدی خانوادگی است که هدف آن ایجاد پلی فرهنگی میان دو کشور است. این پروژه به دلیل سرمایه‌گذاری مشترک از سوی «موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی ایران» و «کمپانی کلیوا فیلم روسیه»، نمایانگر همکاری گسترده‌تر میان سینماگران این دو کشور خواهد بود.

تولید مشترک فیلم سینمایی میان ایران و روسیه

در این فیلم علاوه بر سرمایه‌گذاری مشترک، عوامل و کادر تولید نیز از ایران و روسیه انتخاب خواهند شد که به نوعی نمایش‌دهنده توانمندی‌های هنری و فرهنگی هر دو کشور در عرصه سینما است. این همکاری سینمایی می‌تواند زمینه‌ساز پروژه‌های بیشتری در آینده باشد و تبادل فرهنگی و هنری میان ایران و روسیه را تقویت کند.

تولید الماس قلب ایرانی یک گام مهم در راستای تقویت روابط فرهنگی و هنری دو کشور به شمار می‌رود و انتظار می‌رود به زودی فیلمبرداری این اثر آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تولید مشترک فیلم سینمایی میان ایران و روسیه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *