همنواز

نخستین تصویر از سریال جدید مهران مدیری منتشر شد + تاریخ پخش

طی اخرین اخبار سینما و تلویزیون، سریال جدید مهران مدیری که پدر قهوه نام دارد، از 14 آبان در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

«مهران مدیری» کارگردان و بازیگر مطرح، این خبر را در صفحه شخصی خود اعلام کرد و از آماده شدن سریال پدر قهوه برای پخش خبر داد. نکته جالبی که «مدیری» به آن اشاره کرده، اختلافات بر سر نام سریال است. او بیان کرد که از ابتدا حساسیت‌هایی درباره نام پدر قهوه وجود داشته و ممکن است سریال با نام دیگری پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویری از سریال جدید مهران مدیری

این سریال که در ژانر کمدی ساخته شده، احتمالاً بخش سوم از سه‌گانه‌ای است که با هیولا شروع و با دراکولا ادامه یافت. تهیه‌کننده سریال، «جواد فرحانی»، پیش‌تر اعلام کرده بود که فضای پدر قهوه به هیولا نزدیک است.

دو سریال قبلی «مدیری»، به ویژه هیولا، با استقبال مخاطبان مواجه شدند، اما از نظر منتقدان نتوانستند کیفیت سریال‌های موفق قبلی «مدیری» مانند پاورچین یا شب‌های برره را تکرار کنند.

اولین تصویر منتشر شده از پدر قهوه را مشاهده کنید:

سریال جدید مهران مدیری

داستان سریال پدر قهوه نیز به موضوع فساد می‌پردازد و به زندگی افرادی که درگیر فساد هستند می‌نگرد. با این حال، برخی بر این باورند که این سریال‌ها با هجو مسائل جدی و لوث کردن آن‌ها، مخاطبان را نسبت به این معضلات بی‌اعتنا می‌کنند و فساد را امری عادی جلوه می‌دهند. این سریال از 14 آبان در فیلم نت به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید مهران مدیری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *