همنواز

تریلر فیلم Carry-On منتشر شد

سرویس استریم نتفلیکس چندی پیش نخستین تریلر فیلم Carry-On به کارگردانی «ژائومه کولت سرا» و با بازی «تارون اجرتون» و «جیسون بیتمن» را منتشر کرد.

این پروژه با بودجه‌ای معادل 47 میلیون دلار تولید شده و فیلمبرداری آن از سپتامبر 2022 تا ژانویه 2023 ادامه داشته است. «کولت سرا»، کارگردان اسپانیایی این فیلم، در گذشته فیلم‌های مشابهی همچون ناشناخته، بدون توقف و مسافر را کارگردانی کرده بود و دو سال پیش با «دواین جانسون» در فیلم بلک آدام همکاری داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نتفلیکس تریلر فیلم Carry-On را منتشر کرد

این فیلم که نویسندگی آن بر عهده «تی.جی. فیکسمن» است، داستان مأمور جوانی با بازی «تارون اجرتون» را روایت می‌کند که در روز کریسمس با تهدیدی مواجه می‌شود.

«جیسون بیتمن» در نقش یک مسافر مرموز در این فیلم حضور دارد و دیگر بازیگران شامل «لوگان مارشال-گرین»، «سوفیا کارسون»، «دنیل ددوایلر»، «تئو روسی»، «دین نوریس»، «سینکوا والز»، «جاش برنر»، «جو ویلیامسن» و «کورتیس کوک» هستند.

این فیلم با بازی «تارون اجرتون» در نقش مأمور TSA و حضور «جیسون بیتمن»، «سوفیا کارسون» و «سینکوا والز» به عنوان بازیگران، یک گروه هنری قابل توجه را به تصویر می‌کشد. نکته جالب این است که «جیسون بیتمن» در نقش منفی ظاهر شده است.

تریلر فیلم محموله مشخص کرد که این فیلم در تاریخ 13 دسامبر 2024 (23 آذر 1403) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر Carry-On چه بود؟ به نظر شما این فیلم می‌تواند محصول موفقی برای نتفلیکس به‌شمار بیاید یا خیر. لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *