همنواز

تریلر فیلم The Electric State منتشر شد

در این دهه، شاهد افزایش چشمگیر بودجه فیلم‌ها بوده‌ایم؛ اما با انتشار تریلر فیلم The Electric State که یکی از موردانتظارترین آثار امسال است، شاهد کاهش بودجه هستیم.

جدیدترین اثر «جو» و «آنتونی روسو»، با عنوان The Electric State که مستقیماً از طریق نتفلیکس پخش می‌شود، نیازی به بازگشت سرمایه از گیشه نخواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Electric State منتشر شد

با توجه به گزارش‌ها، این فیلم که هزینه‌ای معادل 320 میلیون دلار برای تولید داشته، قرار است در مارس 2025 روی نتفلیکس منتشر شود و حالا تریلری نیز از آن منتشر شده است.

تولید این فیلم از اکتبر 2022 آغاز شد؛ اما یک ماه بعد به‌دلیل وقوع یک حادثه ناگوار و فوت یکی از اعضای گروه فیلمبرداری در یک تصادف خارج از صحنه، فیلمبرداری به‌طور موقت متوقف شد. در نهایت، فیلمبرداری رسمی در بهار سال 2023 به پایان رسید تا دو ماه آینده، به طول انجامید.

از بازیگران فیلم The Electric State به «میلی بابی براون»، «کریس پرت»، «کی هوی کوان»، «جیانکارلو اسپوزیتو»، «آنتونی مکی»، «استنلی توچی»، «جیسون الکساندر»، «برایان کاکس» و «جنی اسلیت» اشاره کرد.

این فیلم داستانی علمی تخیلی دارد که بر اساس رمان تصویری «سیمون استالنهاگ» ساخته شده است.

خلاصه داستان به این صورت است:

دولت الکتریکی داستانی Coming-of-age است که ژانرهای علمی تخیلی و وسترن را در یک گذشته‌ی ریترو-فوتوریستی ترکیب می‌کند. «براون» در نقش یک نوجوان یتیم بازی می‌کند که به همراه ربات دوستش و یک ولگرد عجیب و غریب، به جست‌وجوی برادر کوچک‌ترش در غرب آمریکا می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور چنین بازیگرانی در چنین فیلم بزرگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: World of Reel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *