همنواز

فیلمبرداری فیلم Avengers: Doomsday از بهار سال آینده آغار می‌شود

یکی از بزرگ‌ترین خبرهای سال در کامیک‌کان سن دیگو اعلام شد و «کوین فایگی» گفت که فیلمبرداری فیلم Avengers: Doomsday از بهار سال آینده آغار می‌شود.

«فایگی» علاوه بر اعلام تاریخ شروع فیلمبرداری، تأیید کرد که «رابرت داونی جونیور» نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. او همچنین خبر از همکاری کارگردانان باسابقه مارول، «آنتونی» و «جو روسو»، برای کارگردانی این فیلم و دنباله آن، فیلم انتقام‌جویان: جنگ های مخفی داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم Avengers: Doomsday از بهار سال آینده آغار می‌شود

نویسندگی فیلم اونجرز 5 برعهده «استیون مک‌فیلی» (یکی از نویسندگان برجسته مارول)، خواهد بود. کوین فایگی همچنین اعلام کرد که این فیلم در تاریخ 1 مه 2026 (11 اردیبهشت 1405) به صورت جهانی اکران خواهد شد.

اکنون، به‌طور اختصاصی توسط Collider گزارش شده است که فیلمبرداری فیلم انتقام‌جویان: دومزدی بهار سال آینده آغاز خواهد شد.

اطلاعات زیادی درباره فیلم جدید اونجرز در دست نیست، اما «فایگی» تأیید کرده که هر چهار عضو اصلی چهار شگفت‌انگیز نیز در کنار «رابرت داونی جونیور» در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم Avengers: Doomsday

فیلم بزرگ بعدی انتقام‌جویان کمتر از یک سال پس از اکران چهار شگفت‌انگیز که در تاریخ 35 ژوئیه 2025 (3 مرداد 1404) به سینماها می‌آید، منتشر خواهد شد. در این نسخه از خانواده شگفت‌انگیز مارول، «پدرو پاسکال» در نقش آقای شگفت‌انگیز و «ایبن ماس-بچراک» در نقش «تینگ» بازی خواهند کرد و «ونسا کربی» و «جوزف کوئین» به ترتیب در نقش «سو» و «جانی استورم» ایفای نقش می‌کنند.

همچنین، تأیید شده که «رالف اینسون» در نقش «گالاکتوس»، شخصیت منفی اصلی چهار شگفت‌انگیز: نخستین قدم‌ها ظاهر خواهد شد و احتمال دارد که مارول از صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم برای معرفی دکتر دووم و برخی از دشمنان او در فیلم بعدی انتقام‌جویان استفاده کند.

بهترین کمیک های دکتر دووم

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فاز جدید سری آثار MCU چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *