همنواز

تریلر فصل دوم سریال Bad Sisters منتشر شد

تریلر فصل دوم سریال Bad Sisters منتشر شد و نشان داد که فشار بر خواهران «گاروی» در این فصل در حال افزایش و سوءظن‌ها در سریال بالا گرفته است.

فصل دوم همچنان به زندگی خواهران «گاروی»، با بازی «شارون هورگان» در نقش «اوا»، «آن-ماری داف» در نقش «گریس»، «ایوا برتیستل» در نقش «اورسولا»، «سارا گرین» در نقش «بیبی» و «ایو هوسون» در نقش «بکا» می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال Bad Sisters منتشر شد

دو سال پس از مرگ تصادفی همسر «گریس»، خواهران «گاروی» تظاهر می‌کنند که از این حادثه عبور کرده‌اند؛ اما با بازگشت حقایق گذشته، آن‌ها دوباره در کانون توجه قرار می‌گیرند. سوءظن‌ها به اوج خود رسیده، دروغ‌ها آشکار و رازها فاش می‌شوند و این خواهران مجبور هستند تا بفهمند می‌توانند به چه کسی می‌توانند اعتماد کنند.

در تریلر فصل 2 سریال Bad Sisters مشخص شد که در این فصل ما نگاهی به دوران خوش گذشته در مراسم ازدواج «گریس» و «ایان» می‌اندازیم.

با انتشار تریلر فصل دوم سریال خواهران بد ، اپل تی‌وی پلاس اعلام کرد که فصل دوم این سریال در تاریخ 13 نوامبر 2024 (23 آبان 1403) پخش خواهد شد. این فصل با دو قسمت آغاز می‌شود و هر چهارشنبه، یک قسمت جدید از آن به انتشار می‌رسد.

در کنار بازیگران اصلی، بازیگرانی همچون «فیونا شاو»، «اوون مک‌دانل»، «تادیا گراهام»، «بری وارد»، «مایکل اسمایلی»، «سیز کوئین»، «دارل مک‌کورمک»، «یاسمین اکرم»، «جونجو اُنیل»، «پیتر کلافی»، «دیر‌در مولینز»، «لورکان کرانیتچ»، «لیز فیتزگیبون» و «جاستین میچل» نیز در این فصل به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

فصل نخست خواهران بد جوایز متعددی از جمله جایزه بفتا برای بهترین سریال درام و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «آن-ماری داف» را به دست آورد. این سریال همچنین موفق به دریافت جایزه پیبادی و چهار نامزدی در جوایز امی نیز شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال خواهران بد چیست؟ آیا فصل ابتدایی آن را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *