همنواز

اندی سرکیس نقش نول در فیلم ونوم: آخرین رقص را بازی کرده است

یکی از بزرگترین معماهای فیلم ونوم: آخرین رقص بازیگر نقش نول خدای سیمبیوت‌ها بود که اخیراً مشخص شد اندی سرکیس نقش او را ایفا کرده است.

با شکستن تحریم بررسی‌ها برای این سه‌گانه که اخیراً منتشر شد، اکنون می‌دانیم که «اندی سرکیس» در فیلم Venom: The Last Dance نقش «نول» را بازی می‌کند. «نول» که توسط «دانی کیتس» و «رایان استگمن» خلق شد و اولین بار در شماره 6 از سری کمیک ثور: خدای رعد در سال 2013 معرفی شد، خدای خالق سیمبیوت‌ها است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اندی سرکیس نقش نول در فیلم ونوم 3 را ایفا کرده است

او کسی است که «ونوم» و سایرین بیشترین ترس را از او دارند. در طول یک داستان طولانی که به کراس‌اُور پادشاه سیاهی (King in Black) در مارول کامیکس منتهی می‌شود، مشخص شد که او ذهن مشترک تمام سیمبیوت‌ها را کنترل می‌کند. به همین دلیل او به زمین می‌آید، تا «ونوم» را پس بگیرد. به طور خلاصه، او یک شخصیت منفی در سطح «تانوس» برای سیمبیوت‌ها است.

اندی سرکیس

به همین دلیل شاید فکر کنید «نول» شخصیت منفی اصلی فیلم ونوم: آخرین رقص باشد. به خصوص با توجه به اینکه این آخرین بار است که «تام هاردی» در نقش «ادی براک» و «ونوم» ظاهر می‌شود؛ اما نه، به گفته کارگردان فیلم «کلی مارسل» در پنل فیلم در کامیک کان نیویورک، این فقط معرفی «نول» است.

«اندی سرکیس» پیشتر فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) را کارگردانی کرده بود. در حالی که او بیشتر به خاطر بازی در نقش‌هایی مثل «گالوم» در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و «سزار» در فیلم‌های سیاره میمون‌ها شناخته می‌شود، این اولین باری نیست که او در نقش یک شخصیت منفی مارول ظاهر می‌شود. «سرکیس» قبلاً در نقش «یولیسیس کلاو» در انتقام‌جویان: عصر اولتران و پلنگ سیاه بازی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «اندی سرکیس» در نقش «نول» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *