همنواز

نسخه مکزیکی سریال The Office ساخته خواهد شد

سریال The Office (آفیس) که توسط ریکی جرویز ساخته شد و او را به شهرت رساند، قرار است نسخه‌ای مکزیکی به نام لا آفیسینا داشته باشد.

«آلازارکی» که با کارگردانی و تهیه‌کنندگی آثار محبوبی چون ما ماکینوبه و کلوب دِ کوئرووس توانایی خود در زمینه‌ی طنز را ثابت کرده، در این پروژه به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند. «مارکوس بوکای» که سریال چگونه مجرد بمانیم را ساخته، به عنوان شُورانر این نسخه‌ی مکزیکی حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نسخه مکزیکی سریال The Office

طبق قرارداد کلی که بین استودیوهای «آمازون ام‌جی‌ام» و «ماکینا وگا» امضا شده، لا آفیسینا به صورت انحصاری برای بینندگان پرایم ویدئو در آمریکای لاتین، برزیل و اسپانیا در دسترس خواهد بود.

این سریال محبوب «بی‌بی‌سی استودیوز» پیش از این در کشورهای مختلفی همچون آمریکا، فرانسه، شیلی و لهستان اقتباس شده و اخیراً نسخه‌ی استرالیایی آن نیز از ماه اکتبر در «پرایم ویدئو» پخش می‌شود.

سریال The Office

این نسخه‌ی جدید در ایالت آگوآسکالینتس مکزیک اتفاق می‌افتد و «خرونیمو پونسه سوم»، مدیر منطقه‌ای شرکت خانوادگی «جابونِس اُلیمپو» (صابون‌های اُلیمپو)، نسخه جدید سریال آفیس را رهبری خواهد کرد. کارمندان این دفتر باید با کار در یک شرکت خانوادگی کنار بیایند، جایی که رئیس واقعاً صلاحیت رهبری ندارد.

نسخه‌ی آمریکایی سریال که با بازی «استیو کرل» و «جان کرازینسکی» به مدت 9 فصل از سال 2005 تا 2013 به انتشار رسید، موفق به کسب پنج جایزه‌ی امی و چندین نامزدی دیگر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت نسخه مکزیکی سریال The Office چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *