همنواز

پیش فروش فیلم صبحانه با زرافه ها آغاز شد

پیش‌فروش جدیدترین فیلم سینمایی «سروش صحت»، فیلم صبحانه با زرافه ها که به‌عنوان پر‌بازیگرترین کمدی دهه اخیر سینمای ایران شناخته می‌شود، از امروز در سینماها آغاز شد.

فیلم جدید سروش صحت که دومین ساخته سینمایی او پس از جهان با من برقص است، با تهیه‌کنندگی «سید مصطفی احمدی» ساخته شده و قرار است از روز چهارشنبه 9 آبان ماه در سینماهای سراسر کشور به اکران درآید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیش فروش فیلم صبحانه با زرافه ها آغاز شد

فیلم صبحانه با زرافه‌ها با حضور جمعی از چهره‌های شناخته‌شده دنیای بازیگری، از جمله «بهرام رادان»، «پژمان جمشیدی»، «بیژن بنفشه‌خواه» و «هوتن شکیبا»، روایتی کمدی از دوستی‌ها و اتفاقات غیرمنتظره در یک شب عروسی را نشان می‌دهد.

این داستان جذاب و کمدی که در دل آن صحنه‌های پیش‌بینی‌نشده و موقعیت‌های شگفت‌انگیز به وقوع می‌پیوندد، روایتی دلپذیر از تغییراتی است که یک شب در زندگی گروهی از دوستان به همراه می‌آورد.

آنچه که این فیلم را از سایر کمدی‌های سینمای ایران متمایز می‌کند، جمع بازیگران برجسته‌ای است که هر کدام با استایل خاص خود به جذابیت‌های این اثر افزوده‌اند.

فیلم صبحانه با زرافه ها

با توجه به موفقیت‌های پیشین «سروش صحت» در سینما و تلویزیون، انتظار می‌رود صبحانه با زرافه‌ها نیز با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان روبرو شود. «سروش صحت» که پیش‌تر با ساخت فیلم جهان با من برقص جایگاه خود را در سینمای کمدی ایران تثبیت کرده است، در این فیلم تلاش دارد تا بتواند فروش بالایی کسب کند.

با آغاز پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های فروش بلیت سینما، جایگاه خود را برای تماشای این اثر رزرو کنند و از اولین کسانی باشند که در خنده و هیجان داستان فیلم سهیم می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «سروش صحت» چیست؟ آیا فیلم جدید او می‌تواند کمدی متفاوتی در سینما رقم بزند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *