همنواز

فیلمبرداری سریال Vision Quest از سال آینده آغاز خواهد شد

«پل بتانی»، بازیگر نقش «ویژن» در دنیای سینمایی مارول، خبرهای هیجان‌انگیزی درباره سریال Vision Quest منتشر کرد و زمان آغاز تولید آن را اعلام کرد.

طبق گزارش‌ها، این اثر که اسپین آف سریال وانداویژن محسوب می‌شود، قرار است در سال 2026 از شبکه دیزنی پلاس پخش شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری سریال Vision Quest از سال آینده آغاز خواهد شد

«بتانی» در گفت‌وگو با هالیوود ریپورتر و در جریان فرش قرمز فیلم جدیدش تأیید کرد که تولید سریال ویژن کوئست که پیش این با نام سریال White Vision شناخته می‌شد، از سال 2025 آغاز خواهد می‌شود. او با اشاره به این موضوع گفت:

داریم روی چیزی کار می‌کنیم که واقعاً هیجان‌زده‌ام کرده است؛ اما نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم چون آدم‌فروش‌ها عاقبت خوشی ندارند.

این سریال، دومین اسپین‌آف از سریال وانداویژن ، بعد از مجموعه اگاتا تمام مدت، ساخته «جک شیفر» که در حال حاضر با بازی «کاترین هان» از دیزنی پلاس پخش می‌شود، به شمار می‌آید. اگر این سریال را مشاهده کرده‌اید، می‌توانید نقد و بررسی آن را در اینجا و حقایق پنهان آن را در اینجا بخوانید.

«بتانی» که علاقه زیادی به این سریال دارد، درباره آن گفت:

من عاشق این کار هستم. خیلی از «شیفر» به عنوان کارگردان سریال افتخار می‌کنم و قصد دارم دوباره آن را تماشا کنم تا چیزهای زیادی یاد بگیرم که در پروژه خودم به کار ببندم.

سریال Vision Quest

احتمالاً این سریال ماجرای ویژن سفید را دنبال می‌کند که پس از وقایع وانداویژن و برای کشف هویت و هدف خود وارد سفری جدید می‌شود. وانداویژن در سال 2021 به معرفی نسخه جدیدی از «ویژن» پرداخت که توسط سازمان S.W.O.R.D. و با استفاده از بقایای ویژن اصلی پس از کشته شدنش توسط «تانوس» در فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت بازسازی شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پروژه‌های سریالی مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *