همنواز

ماجرای دعوای ایلان ماسک و امینم چیست؟

ایلان ماسک با طرح ادعایی جنجالی مبنی بر حضور امینم خواننده مشهور رپ، در مهمانی‌های خصوصی و جنجالی دیدی کامز، تهیه‌کننده موسیقی، خبرساز شد.

این ادعا پس از آن مطرح شد که «امینم» به همراه «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در تجمع انتخاباتی «کامالا هریس»، نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا، در دیترویت حضور یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ماجرای دعوای ایلان ماسک و امینم

«ماسک» در یک پست کنایه‌آمیز در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) نوشت:

شرکت‌کننده دیگری در مهمانی‌های «دیدی».

این اظهارنظر پس از حمایت علنی «امینم» از «کامالا هریس» و مخالفت او با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، انجام شد و منجر به گمانه‌زنی‌هایی درباره تلاش «ماسک» برای زیر سؤال بردن اعتبار «امینم» گردید.

ایلان ماسک

واکنش هواداران «امینم» به این ادعا بسیار سریع و شدید بود. آن‌ها ضمن رد قاطعانه این ادعا، به ارتباطات میان «ماسک» و «دیدی» اشاره کردند. علاوه بر این، اسناد حقوقی مرتبط با شکایت «ژاکوب سیلورمن»، روزنامه‌نگار، برای افشای هویت سرمایه‌گذاران در خرید پلتفرم توئیتر توسط «ماسک» نشان داد که «دیدی» نیز یکی از سرمایه‌گذاران اصلی این معامله بوده است.

در گفتگویی که بین «ماسک» و مدیرعامل شرکت «ریولت» پس از خرید توئیتر توسط «ماسک» انجام شد، او به وضوح اعلام کرد که «دیدی» یکی از دوستان نزدیکش است و آن‌ها ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دعوای «ایلان ماسک» و «امینم» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *