همنواز

فیلم سینما متروپل بزودی اکران خواهد شد

فیلم سینما متروپل به کارگردانی «محمدعلی باشه‌آهنگر» که اکران آن طی دو سال گذشته به تعویق افتاده بود، قرار است از اواخر آبان‌ماه به پرده سینماها بازگردد.

این فیلم پس از حضور در جشنواره فیلم فجر 1401، در مرحله بازبینی شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی با اصلاحاتی مواجه شد که فرآیند صدور مجوز نمایش آن را به بیش از دو سال طولانی کرد. سرانجام، پس از تعامل‌های متعدد و اضافه شدن کپشن‌هایی به انتهای فیلم، سینما متروپل موفق به دریافت پروانه نمایش شد و به زودی به اکران سینماها راه خواهد یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم سینما متروپل بزودی اکران خواهد شد

فیلم سینمایی سینما متروپل در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در 13 بخش نامزد سیمرغ بلورین بود و در نهایت موفق به کسب سیمرغ بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری شد. همچنین دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نیز به این فیلم تعلق گرفت.

این اثر عاشقانه که در دل یک سینمای قدیمی روایت می‌شود، محصولی از بنیاد سینمایی فارابی است و تبلیغات و پخش آن توسط دفتر «شهر فرنگ» انجام خواهد شد.

فیلم سینما متروپل

بازیگران این فیلم شامل «مجتبی پیرزاده»، «نوشین مسعودیان»، «هومن برق‌نورد»، «پریوش نظریه»، «حسین باشه‌آهنگر»، «رضا کیانیان» و «مهتاب نصیرپور» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی توقیف این فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *