فیلم Hurry Up Tomorrow با واکنشهای منفی گستردهای روبهرو شد و بسیاری آن را پروژهای خودشیفتهوار و بیمایه از تسفی دانستند.
فیلم Hurry Up Tomorrow به کارگردانی و بازی آبِل تسفیه که بسیاری آن را پروژهای خودمحور و نمایشی از غرور هنرمندانه او میدانند، با موجی از انتقادهای تند از سوی منتقدان و تماشاگران روبهرو شده است.
در وبسایت راتن تومیتوز تنها 16 درصد از 37 نقد منتشرشده مثبت ارزیابی شده و متاکریتیک نیز با اختصاص نمره 29 از 100، این فیلم را در رده آثار با بازخورد عموماً نامطلوب قرار داده است.
جردن هافمن از اینترتینمنت ویکلی فیلم را اثری تقریباً بدون داستان، خودپسندانه و بینهایت جدی توصیف کرده که در نهایت بهشدت خستهکننده است.
فرانک شک از هالیوود ریپورتر نیز آن را تحملناپذیر و متظاهرانه دانست و فیلمنامه آن را چنان خالی از شوخطبعی و آگاهی توصیف کرد که حتی آثار شکستخوردهای همچون رنالدو و کلارا (1978)، زیر ماه گیلاس (1986) و درودهای مرا به خیابان براد استریت برسان (1984) در مقایسه با آن شاهکار به نظر میرسند.
کلینت ورثینگتون در RogerEbert.com به تماشاگران پیشنهاد داده که بهجای وقتگذرانی با فیلمی «سطحی» و «پراکنده» مثل Hurry Up Tomorrow، ترجیحاً مرد بهتر (۲۰۲۴) را ببینند.
در میان این سیل انتقاد، تنها چند صدا به دفاع از فیلم برخاستهاند. جی. آلن جانسون از سانفرانسیسکو کرونیکل این اثر را باران ارغوانی نسل سریال Euphoria نامید و گفت هرچند فیلم بینقص نیست؛ اما اثری است که پرسش میسازد، کاوش میکند و به چالش میکشد؛ اما در سوی دیگر، الکساندر مونی از تورنتو استار آن را نمونهای بیوقفه و بیشرمانه از شکست توصیف کرده که به شکلی خلاقانه و مداوم زمین میخورد.
در مجموع، فیلم فردا عجله کن بهجای اثری تاثیرگذار، به نمونهای از این تبدیل شده که چگونه یک هنرمند با غرقشدن در دنیای شخصی خود، میتواند ارتباطش را با مخاطب از دست بدهد.
دیگر نمرات این سریال به شرح زیر هستند:
- راتن تومیتوز: 16%
- متاکریتیک: 29/100
نظر شما دربارهی نمراتی که این اثر به دست آورده است، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.