تبلیغات در فیگار

همکاری غافلگیرکننده نتفلیکس و AMC

نتفلیکس با اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که انیمیشن پرطرفدار Kpop Demon Hunters بار دیگر از 21 اکتبر تا 2 نوامبر (29 مهر تا 11 آبان) در سینماها اکران خواهد شد.

این‌بار برخلاف اکران قبلی در ماه اوت که تنها در زنجیره‌هایی همچون Regal و Cinemark به نمایش درآمد، نسخه جدید فیلم در ۴۰۰ سالن از سینماهای AMC نیز اکران می‌شود. اکران جهانی نیز در کشورهایی همچون بریتانیا، ایرلند، کره جنوبی، اسپانیا، آلمان، هلند، برزیل، مکزیک، آرژانتین، شیلی، استرالیا و نیوزیلند انجام خواهد شد.

در اکران اولیه، Kpop Demon Hunters تنها در سه روز توانست ۱۹ میلیون دلار فروش گیشه به ثبت برساند، آن هم بدون همکاری AMC. اکنون، با اتحاد تازه میان بزرگ‌ترین سرویس استریم جهان و بزرگ‌ترین زنجیره سینماهای دنیا، انتظار می‌رود فروش جهانی فیلم بار دیگر اوج بگیرد.

سخنگوی AMC در بیانیه‌ای رسمی گفت:

نتفلیکس و AMC تصمیم گرفته‌اند همکاری تازه‌ای را آغاز کنند. نمایش Kpop Demon Hunters در آخر هفته هالووین آغاز خواهد شد و ممکن است سرآغاز همکاری‌های آینده میان دو شرکت باشد.

انیمیشن به کارگردانی مگی کانگ و کریس اپلهانس و تولید مشترک Sony Animation، تاکنون بیش از ۵۴۱ میلیون ساعت بازدید جهانی در نتفلیکس داشته است. داستان آن درباره سه ستاره پاپ جوان به نام‌های رومی (آردن چو)، میرا (می هانگ) و زویی (جی‌یانگ یو) است که در کنار شهرت جهانی خود، وارثان یک خاندان شکارچی اهریمن هستند و برای حفظ روح هواداران‌شان در برابر دشمنی با صدای لی بیونگ-هون می‌جنگند.

این همکاری تازه Netflix و AMC، نشانه‌ای از تغییر سیاست‌های اکران آثار استریمری محسوب می‌شود.

نظر شما درباره‌ی این همکاری جدید بین این دو شبکه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *