از شایعه تا واقعیت حذف جنجالی پشه از مهمونی! [فیلم +18 لب دریا همه لخت بودن برای زدن]

عروسک پشه در سریال عروسکی مهمونی در یک ویدئویی جنجالی با عنوان لب دریا همه لخت بودن برای زدن و کارگردان و تهیه‌کننده را مجبور کرد تا آن را حذف کنند.

عروسک پشه که اولین بار در سریال عروسکی مهمونی نمایش داده شد، در ویدئویی که در جمله‌ی جنجالی پشه در مهمونی به لب دریا همه لخت بودن برای زدن ، جنجالی به پا کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

این بار در «مهمونی» ایرج سراغ حشرات رفته و نگاه تیزبین خود را معطوف به دو نوع موذی و دوست‌نداشتنی از آنها کرده؛ یعنی پشه و مگس که در زندگی روزمره ما حضور دارند و در عین کوچک بودن، مزاحمت و آزار و اذیتشان فراگیر است. به گونه‌ای که بسیاری چرایی خلقت آنها را زیر سوال می‌برند؛ انگار جهان فقط برای ما انسان‌ها خلق شده است!

لب دریا همه لخت بودن برای زدن

←+ فیلم لو رفته پشه تا حذف اجباری

لب دریا همه لخت بودن برای زدن
حذف پشه از مهمونی

برنامه مهمونی، به کارگردانی ایرج طهماسب با داشتن عروسک‌های جذاب مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفته. اما پشه یکی از شخصیت‌های محبوب این سریال می‌باشد که با سخنان بامزه‌اش، به سرعت محبوبیت زیادی کسب کرد.

در ادامه می‌توانید تصویر منشوری پشه را در مهمونی ببینید:

در برنامه‌ی چند هفته‌ی پیش سریال مهمونی، عروسک پشه، به گویندگی کاظم سیاحی، جمله‌ای جنجالی گفت که می‌تواند باعث سانسور کارکتر پشه و یا حتی حذف پشه از مهمونی بشود. او در خاطره‌ای ایرج طهماسب گفت:

همه لخت بودن و شرایط برای زدن مهیا بود.

در ادامه ویدیوی پشه در مهمونی درباره « لب دریا همه لخت بودن برای زدن » را ببینید:

کارکتر پشه که در دو قسمت اخیر سریال مهمونی حضور نداشته است، باعث شده تا شایعه‌هایی مبنی بر اینکه این شخصیت حذف خواهد شد به وجود بیاید.

شخصیت‌های جذاب مهمونی، جدیدترین ساخته طهماسب

شخصیت های جذاب مجموعه مهمونی
شخصیت های جذاب مجموعه مهمونی

پشه، بچه، مگسی، شاباش، دی‌جی، قیمه و کته از شخصیت‌های این مجموعه هستند.

شاباش و دی‌جی، خواننده و دی‌جی گروه بی بند و بار هستند که قصد دارند به جای تالار، در کنار طهماسب باشند و برای میهمانان آهنگ خوش‌آمد تقدیم کنند. بلکه به این طریق بتوانند در مسیر کاری خود به موفقیت برسند.

بچه، پسر بی‌سرپرستی است که در خیابان گل می‌فروشد. در پی داشتن خانواده به طهماسب پناه می‌آورد و همراه با او زندگی می‌کند. پسر قلبی از طلا دارد، اما به دلیل بی‌اعتمادی نسبت به جامعه گاهی پرخاشگرانه رفتار می‌کند.

⇐اخبار بیشتر:





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *