همنواز

تاریخ انتشار فصل پنجم انیمه Food Wars مشخص شد!

به تازگی تاریخ انتشار فصل پنجم انیمه Food Wars مشخص شد. در ادامه به لیست کارکنان فصل پنجم انیمه Food Wars نیز می‌پردازیم.

بلوک برنامه نویسی Toonami ‘s Adult Swim روز دوشنبه اعلام کرد که پخش جنگ غذایی را آغاز می‌کند. Shokugeki no Soma: The Fifth Plate، فصل پنجم جنگ غذایی در 8 مارس پخش خواهد شد.

تاریخ انتشار فصل پنجم انیمه Food Wars

لیست کارکنان فصل پنجم انیمه Food Wars

این انیمه در آوریل 2020 به نمایش درآمد، اما به دلیل تأثیرات کووید-19، قسمت‌های جدید را در اواسط آوریل به تعویق انداخت. این فصل پخش خود را از قسمت 1 در ژوئیه 2020 مجدداً آغاز کرد. کرانچی رول انیمه را در حین پخش آن پخش کرد.

تسوکودا و سائیکی مانگا را در Weekly Shonen Jump در سال 2012 راه‌اندازی کردند و این مجموعه را پس از پایان سه فصل در آگوست 2019 به پایان رساندند. سرآشپز یوکی موریساکی برای همکاری در مانگا اعتبار دارد. Viz Media فصل‌هایی از هفته‌نامه مانگا را به زبان انگلیسی در اپلیکیشن و وب‌سایت خود منتشر کرد و همچنین مجلدات کتاب گردآوری شده مانگا را به زبان انگلیسی منتشر کرد. Shueisha همچنین مانگا را به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی در سرویس MANGA Plus خود منتشر می‌کند.

تاریخ انتشار فصل پنجم انیمه Food Wars
فصل پنجم انیمه Food Wars

لیست کارکنان فصل پنجم انیمه Food Wars

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *