طراحی جدید شخصیت بوروتو در مانگا منتشر شد

به تازگی طراحی جدید شخصیت بوروتو در مانگا منتشر شد. در ادامه می‌توانید طراحی تایم اسکیپ شخصیت بوروتو در مانگا را مشاهده کنید.

طراحی شخصیت Boruto برای رویداد Time Skip که پیش بینی می‌شود با نام Boruto: Two Blue Vortex در جلد شماره V-Jump در ماه اکتبر به نمایش گذاشته می شود. این پوشش توسط مانگا Mogura Re در X ، که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد ، فاش شد.

طراحی جدید شخصیت بوروتو در مانگا

گذشته از طراحی شخصیت اخیر Boruto ، یک منبع قابل اعتماد از اخبار Boruto Abdul Zoldyck تصویری منحصر به فرد را به اشتراک گذاشت که شامل آنچه سارادا در طول دو گرداب آبی به نظر می رسید. با قرار است Boruto در اواخر این ماه در فصل 81 از سر گرفته شود ، طرفداران نه تنها مضطرب هستند که قسمت دوم را بخوانند ، بلکه برای هر نوع شخصیت بالقوه دیگر تا آن زمان فاش می شود.

طراحی جدید شخصیت بوروتو در مانگا
طراحی تایم اسکیپ شخصیت بوروتو در مانگا

طراحی تایم اسکیپ شخصیت بوروتو در مانگا

دو گرداب آبی چهار سال پس از بوروتو فصل 80 در ماه آوریل توسط خالق و سرپرست ماساشی کیشیموتو ، هنرمند میکیو ایکموتو و نویسنده فیلمنامه اوکیو کداچی ، چهار سال به آینده می روند. دفعه گذشته ، کاواکی به تازگی قدرت های Eida را دستکاری کرده بود تا همه او را با بوروتو اشتباه بگیرند. فقط چند شینوبی منتخب حقیقت را می دانند ، از جمله ساسوکه ، سارادا ، سومییر و ایدا.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *