همنواز

انیمه جدید Mr. Osomatsu با شخصیت های سگ تایید شد

به تازگی انیمه جدید Mr. Osomatsu با شخصیت های سگ تایید شد. در ادامه این مطلب به جزئیات این انیمه جدید سگ محور می‌پردازیم.

طرفداران آقای اوسوماتسو در حال دریافت انیمه ای با تم سگ هستند که از مجموعه کمدی نمادین الهام گرفته شده است. به گزارش شبکه خبری انیمه، وب سایت رسمی Matsuinu اخیراً یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی با همتایان سگ شش برادر ماتسونو را معرفی کرد.

انیمه جدید Mr. Osomatsu با شخصیت های سگ

این اولین انیمیشنی خواهد بود که قبیله اینو را به نمایش می‌گذارد، که به عنوان یک خط تجاری با اسباب‌بازی، کتاب و حتی همکاری در کافه‌ها شروع شد. اولین نمایش آن به عنوان بخشی از تلویزیون توکیو Iniminimanimo (یا Eeeny Meeny Mini Mo)، یک بلوک تلویزیونی است که برنامه‌هایی برای کودکان خردسال دارد.

این سایت تاریخ انتشار سریال را با تصویری کلیدی از بازیگران اصلی پشمالو اعلام کرد. آقای ماتسوینو در تاریخ 7 اکتبر در تلویزیون توکیو پخش خواهد شد. AT-X پخش سریال را در 12 اکتبر آغاز خواهد کرد. هنوز تاریخ انتشار بین المللی اعلام نشده است.

انیمه جدید Mr. Osomatsu با شخصیت های سگ
انیمه جدید سگ محور اوسوماتسو

انیمه جدید سگ محور اوسوماتسو

پوینت پیکچرز تولید کننده ماتسوینو است. تتسویا اندو، که پیش از این به عنوان کارگردان قسمت One Piece انیمیشن Toei و به عنوان دستیار کارگردان برای My Neighbor Totoro از استودیو گیبلی خدمت کرده است، کارگردانی اسپین آف را بر عهده دارد.

اندو همچنین به هیتومی اوگاوا، فیلمنامه نویس در ساخت آهنگ های سریال کمک می کند. یوکی ناگاشیما، که به عنوان انیماتور کلیدی برای One Piece Film: Red کار می کرد، طراحی شخصیت ها را بر عهده دارد. آوکس پیکچرز موسیقی این سریال را تولید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *