همنواز

فروش 7 میلیارد ین انیمه The Boy And The Heron

به تازگی فروش 7 میلیارد ین انیمه The Boy And The Heron توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات فروش این انیمه می‌پردازیم.

فیلم The Boy and the Heron ساخته استودیو جیبلی و هایائو میازاکی پیش از اکران خود در آمریکای شمالی همچنان به درآمد قابل توجهی در باکس آفیس ژاپن رسیده است. به گزارش شبکه خبری انیمه، این انیمیشن دستی بیش از 4.95 میلیون بلیت فروخته و بیش از 7.41 میلیارد ین (تقریبا 50.6 میلیون دلار) فروش داشته است.

فروش 7 میلیارد ین انیمه The Boy And The Heron

The Boy and the Heron در 14 ژوئیه در ژاپن به نمایش درآمد و رکورد فروش سه روزه جدیدی را در فروش بلیت به ثبت رساند. با این حال، فیلم راه درازی برای کسب سود دارد. به گفته توشیو سوزوکی، یکی از تهیه کنندگان فیلم، پسر و حواصیل احتمالا گران ترین فیلم ساخته شده در ژاپن است.

فروش 7 میلیارد ین انیمه The Boy And The Heron
فروش 50 میلیون دلار انیمه The Boy And The Heron

فروش 50 میلیون دلار انیمه The Boy And The Heron

آخرین عنوان میازاکی که شایعه شده آخرین پروژه بزرگ این فیلمساز افسانه ای خواهد بود، اولین نمایش خود را در آمریکای شمالی در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو خواهد داشت. این فیلم قرار است در اولین روز این رویداد (7 سپتامبر) نمایش داده شود و اولین انیمیشنی باشد که جشنواره معتبر فیلم را افتتاح می کند. The Boy and the Heron در جشنواره فیلم نیویورک که قرار است از 19 سپتامبر تا 15 اکتبر برگزار شود، اولین نمایش خود را در ایالات متحده انجام خواهد داد.

داستان پسر و حواصیل با الهام از رمان جنزابورو یوشینو در سال 1937، چگونه زندگی می کنید، در طول جنگ جهانی دوم می گذرد و بر پسر جوانی به نام ماهیتو ماکی تمرکز می کند. او پس از پیدا کردن یک برج متروک در زادگاه جدیدش و ملاقات با حواصیل سخنگو، وارد یک ماجراجویی در دنیایی خارق‌العاده می‌شود. این فیلم استودیو گیبلی را به عنوان اولین فیلم از استودیو انیمیشن که اکران IMAX دریافت کرد، تاریخ ساز شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *