تریلر انیمه Nina the Starry Bride منتشر شد

تریلر انیمه Nina the Starry Bride به تازگی منتشر شده که شخصیت‌های اصلی، «نینا»، «آزور» و «ست»، را در گرداب سرنوشت نشان می‌دهد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Crunchyroll»، عروس ستاره‌پوش نینا، انیمه‌ای عاشقانه و سرنوشت‌ساز، در راه است. انیمه عروس ستاره پوش نینا انیمه‌ای جدید بر اساس مانگای Josei (مناسب برای زنان جوان) با همین عنوان است که به زودی پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه Nina the Starry Bride منتشر شد

این مجموعه از اکتبر 2024 در شبکه‌های «TOKYO MX» و «BS Asahi» در ژاپن پخش می‌شود و همچنین به عنوان بخشی از برنامه‌های همزمان پاییز 2024 در سرویس Crunchyroll در دسترس خواهد بود. مانگای عروس ستاره‌پوش نینا نوشته «ریکاتچی» در مجله مانگای «Be Love» از انتشارات «Kodansha» به چاپ می‌رسد و ترجمه انگلیسی آن نیز توسط «Kodansha USA» منتشر شده است.

کارگردانی انیمه این اثر بر عهده «کن‌ایچیرو کومایا» در استودیوی انیمیشن سازی «Signal.MD» است. «یوکایامادا» نویسندگی فیلمنامه، «کیوکو تاکتانی» طراحی شخصیت‌ها و «ناتسومی تابوچی» آهنگسازی این انیمه را برعهده دارند.

«نینا»، دختری یتیم که در شهر قلعه‌ای فورتنا زندگی می‌کند، به طور اتفاقی چشمانی به رنگ آبی عمیق لاجوردی دارد. رنگ چشمان او همچنین با رنگ چشمان شاهزاده خانم «آلیشا» که به تازگی درگذشته نیز یکسان است. به همین دلیل، هنگامی که «آزور»، شاهزاده دوم فورتنا، «نینا» را پیدا و او را به عنوان جانشین شاهزاده خانم «آلیشا» معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمه Nina the Starry Bride چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *