نتفلیکس اعلام کرد روی سریال انیمیشنی ماینکرفت کار می‌کند

چندی پیش اعلام شد که «نتفلیکس» و استودیوی سازنده بازی «موجانگ»، با یکدیگر برای ساخت سریال انیمیشنی ماینکرفت جدید همکاری می‌کنند.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Gamedeveloper»، این همکاری نشان‌دهنده‌ی یک مشارکت مهم دیگر بین دو غول سرگرمی، نتفلیکس و «مایکروسافت» است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سریال نتقلیکس دارای داستانی اورجینال با شخصیت‌های جدید خواهد بود و دنیای ماینکرفت را از زاویه‌ای تازه به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نتفلیکس اعلام کرد روی سریال انیمیشنی ماینکرفت کار می‌کند

«WildBrain»، استودیویی که انیمیشن‌های Sonic Prime و Carmen Sandiego را ساخته، با همکاری «نتفلیکس» و «موجانگ»، مسئولیت ساخت انیمیشن سه‌بعدی این مجموعه را برعهده خواهد داشت. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، سریال ماینکرفت به صورت انحصاری از نتفلیکس پخش خواهد شد، اما تاریخ دقیق انتشار آن اعلام نشده است.

بازی ماینکرفت در طول 15 سال عمر خود، بیش از 300 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. این بازی ماجراجویی در دنیای آزاد (Sandbox) توسط استودیوی سوئدی موجانگ ساخته شد. مایکروسافت در سال 2014 این استودیو را به قیمت 2.5 میلیارد دلار خریداری کرد و آن را زیرمجموعه استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌باکس قرار داد.

لازم به ذکر است که «نتفلیکس» پیش از این با شرکت «Telltale Games» برای ساخت نسخه‌ای متفاوت از ماینکرفت با عنوان ماینکرفت: حالت استوری همکاری کرده بود. این مجموعه‌ی انیمیشنی تعاملی در سال 2018 منتشر شد، اما بعدها از سرویس «نتفلیکس» حذف گردید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال انیمیشنی ماینکرفت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamedeveloper


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *