تاریخ پخش انیمه Delico’s Nursery منتشر شد

به تازگی در فضای مجازی و سایت‌های خارجی گفته شده که تاریخ پخش انیمه Delico’s Nursery به تعویق افتاده و به آگوست 2024 موکول شده است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Crunchyroll»، پخش انیمه مهدکودک دلیکو (Delico’s Nursery) که اقتباسی از نمایش‌نامه‌ی گوتیک ترامپ بوده، با تاخیر مواجه شد. وب‌سایت رسمی این انیمه اعلام کرد که تاریخ پخش سریال به دلیل موارد مربوط به تولید از ماه ژوئن (خرداد/تیر) به اوت 2024 (مهر/آبان 1403) تغییر یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش انیمه Delico’s Nursery منتشر شد

سازندگان Delico’s Nursery از طرفداران انیمه که منتظر پخش آن بودند عذرخواهی کرده‌اند و گفته‌اند که تاریخ پخش دقیق به محض مشخص شدن از طریق کانال‌های رسمی اعلام خواهد شد. کارگردانی این مجموعه برعهده‌ی «هیروشی نیشیکیوری» (کارگردان انیمه ترینتی سون) در استودیو «جِی.سی.استاف» است. «یوکویی ایتو» (طراح شخصیت انیمه‌ی آمانچو) طراحی شخصیت‌ها را برای انیمه اقتباس کرده و موسیقی متن نیز توسط «شونسکه وادا» ساخته می‌شود.

تاریخ پخش انیمه Delico's Nursery

داستان اصلی ترامپ نوشته‌ی «کن‌ایچی سوئیمیتسو»، علاوه بر نمایش‌نامه‌ی اصلی به مجموعه داستان‌های کوتاه، اجراهای صحنه‌ای و کنسرت‌های متعدد نیز منجر شده است. داستان انیمه‌ی مهدکودک دلیکو حول محور یکی از اعضای خانواده‌ی اشرافی خون‌آشام در منطقه‌ی دالی دلیکو می‌چرخد. این سریال روایتگر خون‌آشام‌های نجیب‌زاده و سایه‌ی شوم قدرتمندترین خون‌آشام به نام «ترامپ» است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ پخش انیمه Delico’s Nursery چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *