سازندگان سریال Arcane از انیمیشن جدید خود رونمایی کردند

کمپانی تولید انیمیشن فورتچه، امروز در جشنواره انیمیشن آنِسی، از پروژه بعدی خود رونمایی کرد. این انیمیشن، توسط سازندگان سریال Arcane ساخته خواهد شد.

این سازندگان، یک انیمیشن علمی-تخیلی با عنوان پنلوپه اسپارت (Penelope of Sparta) که در دنیایی الهام‌گرفته از اساطیر یونان روایت می‌شود را خواهند ساخت. انیمیشن Penelope of Sparta که در حال حاضر در دست توسعه است، اولین قدم فورتچه برای ورود به عرصه تولید فیلم‌های بلند اورجینال محسوب می‌شود.

این انیمیشن توسط یکی از بنیانگذاران استودیو و تهیه‌کننده آرکین، یعنی «ژروم کومب» و «سیلویا مارتلوزی»، انیماتور زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 و گرینچ در حال توسعه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سازندگان سریال Arcane از انیمیشن جدید خود رونمایی کردند

به گفته فورتچه، انیمیشن پنلوپه اسپارت از امضای گرافیکی منحصر به فرد استودیو بهره خواهد برد که در بین طرفداران انیمیشن در سراسر جهان ثابت شده و تحسین منتقدان را به همراه داشته است.

برای تقویت بیشتر ارتباط با آرکین، فیلمنامه پنلوپه اسپارت با همکاری «اماندا اورتون»، ویراستار اجرایی آرکین نیز، در حال توسعه است.

مدیر عامل این استودیو با انتشار یک اعلامیه به نشریه ورایتی گفت:

ما پس از موفقیت آرکین، تمایل زیادی داشتیم تا یک پروژه اورجینال را آغاز کنیم و یک فیلم بلند را به طور خاص برای سینما بسازیم. در عصری که اکثر پروژه‌ها ریبوت یا بر اساس IP‌های موجود ساخته می‌شوند، چالش ما این بود که چیزی اورجینال توسعه دهیم و در عین حال برای مخاطبان آشنا به نظر برسد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم یکی از قدیمی‌ترین IPهای تاریخ، یعنی ادیسه، اثر «هومر» را اقتباس کنیم.

او ادامه داد:

این به ما امکان می‌دهد تا از تخصص و استعداد منحصربه‌فرد فورتچه استفاده کنیم. پروژه جدید ما به کاوش در داستان ناگفته پِنلوپه می‌پردازد و اینکه او پیش از تصویری که امروز از او داریم، چه کسی بوده است.

سریال Arcane

این فیلم که با هدف مخاطبان 13 سال به بالا در دست ساخت است، یک داستان علمی-تخیلی در مورد بلوغ را به تصویر می‌کشد که به روی پِنلوپه، قهرمان ادیسه هومر تمرکز دارد.

داستان در دنیایی الهام‌گرفته از یونان باستان روایت می‌شود و ماجرای پِنلوپه 17 ساله را در یک دبیرستان نخبه در کنار دیگر شخصیت‌های مشهور افسانه‌ها از جمله «آشیل»، «هلن»، «سِیرسِه»، «آگاممنون» و «ادیسه» دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این پروژه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *