خالق انیمیشن Bojack Horseman انیمیشن Long Story Short را کارگردانی خواهد کرد

تیم سازنده سریال BoJack Horseman بار دیگر برای ساخت انیمیشن Long Story Short به هم پیوسته‌اند. این انیمیشن در سال 1404 منتشر خواهد شد.

به گزارش ورایتی، تیم سریال موفق BoJack Horseman برای ساخت انیمیشن بزرگسالان جدیدی به نام Long Story Short برای «نتفلیکس» گرد هم آمده‌اند. این خبر در دهمین سالگرد پخش اولین قسمت BoJack Horseman اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


خالق انیمیشن Bojack Horseman انیمیشن Long Story Short را کارگردانی خواهد کرد

«رافائل باب-واکزبرگ» خالق BoJack Horseman، بار دیگر با «شرکت تورنانته» (تحت مدیریت مایکل آیزنر) و استودیوی انیمیشن سازی «ShadowMachine» همکاری می‌کند. «باب-واکزبرگ» نویسندگی، تهیه‌کنندگی اجرایی و شورانری این سریال را برعهده دارد.

همچنین «نوئل برایت» و «استیون ای. کوهن» از طرف «تورنانته» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند. «لیزا هاناوالت» که وظیفه تولید و طراحی هنری اصلی سریال را بر عهده دارد و «کوری کامپودونیکو» و «الکس بالکلی» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی نیز از استودیو «ShadowMachine» فعالیت می‌کنند.

 انیمیشن Long Story Short

Long Story Short به روایت داستان یک خانواده در طول زمان می‌پردازد و تمرکز آن بر روابط خانوادگی، تاریخ مشترک، شوخی‌های خصوصی و زخم‌های قدیمی است. امکان دارد این سریال در سال 1404 در نتفلیکس منتشر شود.

پس از BoJack Horseman، «باب-واکزبرگ» به همراهی تیمش سریال‌های دیگری نظیر Undone و Tuca & Bertie را تولید کرده‌اند که هر دو مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

سریال BoJack Horseman که اولین سریال انیمیشن بزرگسالان «نتفلیکس» بود، در طول شش فصل پخش و با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران مواجه شد. این سریال دو بار نامزد جایزه «امی» برای بهترین برنامه انیمیشنی شد و بازیگرانی همچون «ویل آرنت»، «آرون پال»، «ایمی سداریس»، «آلیسون بری» و «پاول اف. تامپکینز» در آن به صداپیشگی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمیشن Long Story Short توسط کارگردان انیمیشن Bojack Horseman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *