احتمال ساخت فصل دوم انیمه Cyberpunk Edgerunners قوت گرفت

احتمال ساخت فصل دوم انیمه Cyberpunk Edgerunners با اعلام «CD Projekt» برای تولید پروژه‌های انیمیشنی بیشتر در دنیای Cyberpunk 2077 افزایش یافته است.

«میخاو نوواکوفسکی» مدیرعامل مشترک شرکت «CD Projekt» در جریان آخرین نشست مالی این شرکت اعلام کرد که آن‌ها قطعا برنامه‌هایی برای پروژه‌های انیمیشنی بیشتر در دنیای Cyberpunk 2077 دارند. این اظهار نظر باعث افزایش امیدها برای ساخت فصل دوم انیمه Cyberpunk Edgerunners شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال ساخت فصل دوم انیمه Cyberpunk Edgerunners قوت گرفت

اگرچه «نوواکوفسکی» به‌ طور مشخص ساخت فصل دوم این انیمه را تأیید نکرد؛ اما تأکید داشت که طرفداران می‌توانند انتظار پروژه‌های انیمیشنی بیشتری را در این دنیا داشته باشند. وی در این باره گفت:

ما قطعاً برنامه‌هایی برای انیمیشن‌های بیشتری در دنیای سایبرپانک داریم و امیدوارم این پاسخ کافی باشد؛ اما فعلاً نمی‌توانم بیشتر از این توضیح بدهم.

انیمه Cyberpunk Edgerunners

انیمه Cyberpunk Edgerunners در سپتامبر 2022 (شهریور 1401) منتشر شد و مورد تحسین گسترده‌ای از سوی طرفداران و منتقدان مواجه گردید. این انیمه همچنین باعث افزایش محبوبیت بازی Cyberpunk 2077 شد و تعداد بازیکنان فعال روزانه آن را به بیش از یک میلیون نفر رساند.

پیش‌تر، «ساتورو هونما»، مدیر انجمن ژاپنی «CD Projekt» ، در اکتبر 2022 (مهر 1401) اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای ادامه این انیمه وجود ندارد و Edgerunners به عنوان یک اثر مستقل طراحی شده است؛ اما به نظر می‌آید که «CD Projekt» پروژه‌های انیمیشنی جدیدی را در دنیای سایبرپانک بررسی می‌کند.

علاوه بر این، فرنچایز Cyberpunk در حال گسترش به حوزه‌های دیگری مانند کتاب، کمیک و حتی یک پروژه لایو اکشن مرموز است و همچنین دنباله‌ای کامل برای این بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Cyberpunk Edgerunners چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *