نتفلیکس لایو اکشن انیمه Demon Slayer را خواهد ساخت

پس از موفقیت لایواکشن وان پیس و آواتار:آخرین بادافزار، نتفلیکس تصمیم به ساخت لایو اکشن انیمه Demon Slayer (شیطان کش) گرفت.

«نتفلیکس» پس از موفقیت بزرگ خود با سریال لایواکشن وان پیس و موفقیت کمتری که با آواتار: آخرین بادافزار داشت، قصد دارد یک انیمه دیگر یعنی شیطان کش (Demon Slayer) را به لایواکشن تبدیل کند. نقاط قوت و ضعف آشکاری در به تصویر کشیدن انیمه شیطان‌کش در قالب لایواکشن وجود دارد که طرفداران را نگران می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لایو اکشن انیمه Demon Slayer

«نتفلیکس» با لایواکشن وان پیس یک موفقیت چشمگیر داشت و توانست هم طرفداران قدیمی و هم تازه‌واردان را راضی نگه دارد. لایو اکشن انیمه Demon Slayer به‌مراتب کوتاه‌تر از وان پیس خواهد شد. این انیمه درحال حاضر فقط 68 قسمت دارد و داستان‌های آن منسجم‌تر هستند.

به احتمال زیاد فصل اول تنها به داستان آرک: عزم استوار خواهد پرداخت و قسمت اول آن تمام آرک: انتخاب نهایی را پوشش می‌دهد. دو آرک بعدی، یعنی آساکوسا و عمارت تسوزومی هر کدام ممکن است در یک قسمت پوشش داده شوند.

لایو اکشن انیمه Demon Slayer

نقطه ضعف لایواکشن جدید نتفلیکس این است که بخش بزرگی از جذابیت این انیمه به دلیل انیماتوری خیره‌کننده‌ی استودیوی «Ufotable» بوده و بدون این جلوه‌های بصری، به‌ویژه در طول صحنه‌های مبارزه داستان سریال در مرکز توجه قرار می‌گیرد که طرفداران انیمه داستان آنرا در مقایسه با انیمیشن چندان جذاب نمی‌دانند.

سوالی که درمورد لایواکشن جدید «نتفلیکس» مطرح می‌شود این است که چه کسانی برای بازی در نقش‌های «تانجیرو» و «نزوکو» انتخاب خواهند شد؟ خوشبختانه، با توجه به سابقه «نتفلیکس» در انتخاب بازیگران برای وان پیس، طرفداران می‌توانند مطمئن باشند که بازیگران مناسبی برای این نقش‌ها انتخاب می‌شود.

هنوز جزئیات زیادی در مورد این لایواکشن منتشر نشده است، پس منتظر اخبار بیشتر در سایت فیگار باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت لایو اکشن انیمه Demon Slayer چیست؟ آیا شما از طرفداران این انیمه هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *