تیزر انیمه Yaiba منتشر شد

تیزر انیمه Yaiba منتشر شد و با حضور دوباره صداپیشگان اصلی و طراحی جدید شخصیت‌ها، انتظارات برای این بازسازی از مانگای کلاسیک گُشو آئویاما افزایش یافته است.

در تیزر Yaiba، ترکیب آشنا و دوست‌داشتنی بازیگران اصلی به چشم می‌خورد. شخصیت «یائیبا کوراگانه» توسط «مینامی تاکایاما»، بازیگر اصلی صدای این شخصیت در نسخه اولیه، دوباره صداپیشگی خواهد شد. «سایاکا مین»، «توسط ماناکا ایوامی» (آکانه در انیمه Oshi no Ko) و «تاکشی اونیمارو» توسط «یوشیماسا هوسویا» (راینر در Attack on Titan) صداگذاری می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر انیمه Yaiba منتشر شد

این انیمه که بر اساس مانگایی با همین نام از گُشو آئویاما ساخته شده است، ابتدا بین سال‌های 1988 تا 1993 منتشر شد. کارگردانی این نسخه جدید را «تاکاهیرو هاسوی»، کارگردان Mob Psycho III، بر عهده دارد و استودیو «WIT» مسئولیت تولید آن را برعهده دارد. همچنین، آهنگسازی این انیمه توسط «یوتاکا یامادا» (Vinland Saga) و «یوشیاکی دیوا» (Hell’s Paradise) انجام می‌شود.

برخی از دیگر اعضای تیم تولید نیز معرفی شده‌اند که شامل طراح کاراکترها و مدیر انیمیشن، «یوشیمیچی کامِدا» و همچنین مدیر جلوه‌های ویژه، «هیروفومی ماسودا» می‌شوند. مسئول طراحی صحنه نیز «یوسوکه تاکِدا» است و «ساتوشی هاشیموتو» به‌ عنوان طراح رنگ در این پروژه حضور دارد.

داستان Yaiba درباره پسری به نام «یائیبا کوراگانه» است که در جنگل با پدرش تمرینات سامورایی می‌کند. او به ژاپن بازمی‌گردد و در آنجا با رقیب خود، «تاکشی اونیمارو» که همان روحیه سامورایی را دارد، روبه‌رو می‌شود. ماجراجویی‌های «یائیبا» پس از دستیابی «اونیمارو» به شمشیر افسانه‌ای شیطانی آغاز می‌شود و او را در مسیر ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر انیمه Yaiba چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *