نتفلیکس یک همکاری دیگر با سی دی پراجکت خواهد داشت

بار دیگر با همکاری نتفلیکس و سی دی پراجکت ، پروژه انیمیشنی جدیدی بر اساس دنیای جذاب Cyberpunk 2077 در قالب یک کلیپ معرفی شد.

در رویداد «Geeked Week 2024 نتفلیکس»، این پلتفرم اعلام کرد که پروژه انیمیشنی جدیدی بر اساس دنیای بازی Cyberpunk 2077 در دست ساخت است. این پروژه که دوباره با همکاری استودیوی بازی‌سازی «CD Projekt Red» توسعه خواهد یافت، قرار است بینندگان را دوباره به دنیای پرهیجان Night City بازگرداند. با این حال، هنوز جزئیات دقیقی از تیم خلاق یا تاریخ انتشار این انیمه مشخص نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


همکاری نتفلیکس و سی دی پراجکت

این خبر پس از موفقیت چشمگیر انیمه Cyberpunk: Edgerunners اعلام شد، انیمه‌ای که با همکاری استودیوی انیمیشن‌سازی «Trigger» تولید و تنها در ده قسمت پخش شد. با وجود اینکه داستان Edgerunners به‌طور کامل و دقیق به پایان رسید، طرفداران همچنان به دنبال ادامه آن یا توسعه پروژه‌های جدیدی در این جهان هستند.

تاکنون استودیوی «Trigger» برای پروژه جدید تایید نشده و مشخص نیست که آیا این انیمه ادامه‌ای برای Edgerunners است یا یک داستان کاملاً جدید در دنیای Night City خواهد بود.

در حالی که اطلاعات دقیقی از این پروژه جدید در دست نیست، نتفلیکس و سی دی پروجکت رد برنامه‌های بیشتری برای دنیای Cyberpunk 2077 دارند. از جمله این برنامه‌ها، یک پروژه لایو-اکشن بر اساس این بازی است که به‌طور جداگانه در دست تولید قرار دارد.

موفقیت انیمه Cyberpunk: Edgerunners و بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077، زمینه‌ساز گسترش داستان‌ها و شخصیت‌های بیشتری در دنیای Night City شده است و احتمالاً پروژه‌های بیشتری نیز در آینده در این دنیا اتفاق خواهند افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری نتفلیکس و سی دی پراجکت برای پروژه جدید انیمیشنی دنیای بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *