از شایعه طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری تا به حقیقت پیوستن جدایی شان

واکنش سام اصغری به شایعه طلاق بریتنی اسپیرز به تازگی جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات شایعات طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری می‌پردازیم.

ماجرایی که در ماه‌های پیش شایعه ای بیش نبود،‌ با ادعای جدید سام اصغری درباره خیانت بریتنی به او، به واقعیت پیوست. در پی درخواست طلاق سام اصغری از اسپیرز، او بریتنی را تهدید به افشاگری کرده است. جزئیات خبر را در لینک ذیل بخوانید:

بیشتر بخوانید:

حمله فیزیکی بریتنی به سام اصغری! + پشت پرده علت جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

واکنش سام اصغری به شایعه طلاق بریتنی اسپیرز

سام اصغری با انتشار استوری در صفحه مجازی خود به طرفداران اطمینان داد بین او و بریتنی اختلاف و مشکلی وجود ندارد. در ادامه مطلب پاسخ سام اصغری به شایعه طلاق بریتنی اسپیرز می‌توانید استوری سام اصغری درباره شایعه طلاق بریتنی اسپیرز را ببینید.

بریتنی اسپیرز بدون حلقه‌ی ازدواجش با سام اصغری، با یک مرد جدید که ظاهرا منیجر او است به تعطیلات رفته. اخیرا سام اصغری و بریتنی اسپیرز بدون حلقه های ازدواج تو دستشون دیده شدن همین مسئله باعث به وجود اومدن شایعاتی مبنی بر جدایی این دو نفر از هم شده است.

سام اصغری با انتشار دو عکس در صفحه خود نشان داد که طلاق آنها تنها یک شایعه است و واقعیت ندارد.

در ادامه استوری سام اصغری درباره شایعه طلاق بریتنی اسپیرز را ببینید:

واکنش سام اصغری به شایعه طلاق بریتنی اسپیرز
واکنش سام اصغری

سام اصغری(زادهٔ 3 مارس 1994) مدل و بازیگر اهل ایران و ایالات متحده است. سام اصغری در مجموعه‌های تلویزیونی بلک ماندی و هک ظاهر شده و به‌عنوان مدل بر روی جلد شماری از مجلات مدلینگ قرار گرفته شده‌است. عمدهٔ شهرت سام اصغری برای ازدواج با خواننده آمریکایی بریتنی اسپیرز است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *