همنواز

ببینید: توضیحات امین زندگانی درباره بچه دار شدنشان + سوتی مهران مدیری درباره ازدواج

به تازگی، ویدئویی از مصاحبه جدید از امین زندگانی منتشر شده که توضیحات امین زندگانی درباره بچه دار شدنشان را نشان می‌دهد و حواشی زیادی را به همراه دارد.

در این ویدئو که به اخیراً در فضای مجازی به انتشار رسید، مصاحبه امین زندگانی بتا حامد آهنگی بازتاب فراوانی را کسب کرد و توانست حواشی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته باشد.

توضیحات امین زندگانی درباره بچه دار شدنشان

علت بچه دار نشدن امین زندگانی و الکا عبدالرزاقی

در ادامه می‌توانید ویدئوی توضیحات امین زندگانی درباره بچه دار شدنشان را ببینید:

او در این مصاحبه و علت بچه دار نشدنشان را می‌گوید و اعلام می‌کند که بزرگ‌ترین دلیل اصلی این است که اصلا همدیگر را نمی‌بینم. او در توضیحات تکمیلی خود گفت:

ایشون 8 صبح می‌روند سرکار و هفت شب برمی‌گردند. من 6 بعد از ظهر می‌رم، 5 صبح می‌آیم.

همچنین او درباره رابطه‌اش گفت:

این دومین باری است که هردو در یک خانهه‌ایم و نمی‌توانیم همدیگر را ببینیم و یکی از دلایل موفقیت رابطه‌مان نیز همین است.

او علت اصلی بچه‌دار نشدن را حضور چند ساله کرونا در کشور اعلام کرد.

سوتی مهران مدیری درباره ازدواج

در ویدئویی قدیمی که اخیراً توسط برخی از خبرگزاری‌های داخلی منتشر شده، مهران مدیری و سوتی اش را می‌بینیم که سوتی مهران مدیری در دورهمی را به همراه دارد. سوتی عروسی مهران مدیریدر جریان فصل اول دورهمی رخ می‌دهد و یک ویدئوی قدیمی است که اخیراً دوباره وایرال شده و بازخوردهای متنوعی را به همراه داشته است.

او در جریان، مصاحبه‌ای که با امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی داشت، گفت:

نهرمندان که با من ازدواج می‌کنند.

این سوتی او، حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت و سوژه‌ی برخی از خبرگزاری‌ها شد. او در ادامه این جمله را تصحیح کرد و گفت:

هنرمندان که با همدیگر ازدواج می‌کنند.

در ادامه می‌توانید سوتی مهران مدیری در دورهمی را ببینید:

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجله نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

مدیری ۱۰ بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد. او برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده ۴ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.

سوتی عروسی مهران مدیری

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدگاه شما در خصوص توضیحات امین زندگانی درباره بچه دار شدنشان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *