تماشا کنید : اخراج هنگامه از دبی به خاطر خواندن اهنگ خلیج فارس !

انتشار ویدیوی اخراج هنگامه از دبی به خاطر خواندن اهنگ خلیج فارس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

ویدیو صحبت هنگامه از اخراج دبی برای اهنگ خلیج فارس تحت عنوان اخراج هنگامه از دبی به دلیل خواندن اهنگ خلیج فارس در صفحات مجازی خبرساز شد. هنگامه که مهمون برنامه‌ای ایرانی زبان بوده است از خاطره اخراجش از دبی به دلیل خواندن شعر خلیج فارس گفت و نظر هوادارانش را به این خاطره جلب کرد.

اخراج هنگامه از دبی به خاطر خواندن اهنگ خلیج فارس

هنگامه به دلیل خواندن اهنگ خلیج فارس از دبی اخراج شد

هنگامه خواننده محبوب ایرانی به علت اجرای آهنگ “خلیج فارس” در کنسرتش در شهر دبی توسط پلیس امارات دستگیر شد.

اخراج هنگامه از دبی به خاطر خواندن اهنگ خلیج فارس

فیلم صحبت های هنگامه از اخراج دبی به دلیل اهنگ خلیج فارس

در سال ۱۹۹۲، هنگامه همراه همسر و دخترش به ونکوورِ کانادا مهاجرت کرد. در آن‌جا، علی الهی (نوازندهٔ ردیف مضراب پیانو) و فریدون آسرایی (خواننده) را ملاقات کرد، و توسط این دو نفر به کامران (خواننده) و رامین زمانی (نویسندهٔ متن موسیقی و تولیدکننده) معرفی شد.

خواندن اهنگ خلیج فارس منجر به اخراج هنگامه از دبی شد .

در سال ۱۹۹۵، هنگامه، فریدون و کامران به‌طور رسمی کار خود را همراه با رامین زمانی شروع نمودند و گروهی به نام «گروه پرواز» تشکیل دادند. آن‌ها اولین کار را با نام «ایرانم» تولید کردند و محبوبیت آن‌ها به فراتر از ونکوور توسعه پیدا کرد و جمعیت ایرانی در لس آنجلس نیز به صورت ناگهانی با آنها آشنایی پیدا کردند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *