گریم جالب بازیگر نقش جافری براتیون؛ جک گلیسون برای بازسازی The Famous Five به سینما باز می‌گردد

گریم جالب بازیگر نقش جافری براتیون در اثر جدید The Famous Five به تازگی در شبکات اجتماعی و رسانه‌های خارجی از توجهات بسیاری برخوردار شده است.

جک گلیسون که بیشتر به خاطر ایفای نقش جافری در سریال Game of Thrones شناخته می‌شود، یکی از بازیگران اصلی سریال جدید The Famous Five است. به تازگی تصویر او در نقش Wentworth در این سریال توجه بسیاری از کاربران را جلب کرد.

گریم جالب بازیگر نقش جافری براتیون

گریم جالب جک گلیسون برای بازسازی Famous Five

بازیگر ایرلندی که 9 سال پیش پس از بازی در نقش پادشاه شرور بازنشسته شد اکنون قرار است در اقتباس بی‌بی‌سی از کتاب‌های انید بلایتون ظاهر شود. جک گلیسون، بازیگر نقش جافری باراتیون در بازی تاج و تخت، ۹ سال پس از اعلام بازنشستگی از بازیگری، برای ایفای نقش در سریال پنج معروف بی‌بی‌سی به سینما بازخواهد گشت.

گریم جالب بازیگر نقش جافری براتیون
گریم جالب جک گلیسون برای بازسازی Famous Five, گریم جک گلیسون, گریم بازیگر جافری براتیون

گریم جک گلیسون

در ادامه می‌توانید گریم بازیگر جافری براتیون را ببینید:

گریم جالب بازیگر نقش جافری براتیون
گریم جالب جک گلیسون برای بازسازی Famous Five, گریم جک گلیسون, گریم بازیگر جافری براتیون

این بازیگر 31 ساله ایرلندی گفت که پس از ایفای نقش شاه شرور از این کار کناره گیری کرده است و در مصاحب‌هایی فاش کرد که تجربه بازیگری تمام وقت باعث شده است که او نسبت به این شغل شور کمتری داشته باشد.

او پس از ایفای نقش در تئاتر مستقل و همچنین در مینی سریال بی‌بی‌سی Out of Her Mind، اکنون در نقش ونتورث در اقتباس مورد انتظار از کتاب‌های کودکان انید بلایتون ظاهر می‌شود.

این مجموعه که توسط Nicolas Winding Refn اقتباس شده، که فیلم‌هایش شامل Drive، Only God Forgives، سه گانه Pusher و The Neon Demon است، پنج کاشف را دنبال می‌کند که با ماجراهای خائنانه، پر اکشن، رازها و اسرار روبرو می‌شوند.

مشخص نیست که کدام یک از 21 کتاب بلایتون مبنای این سه قسمت 90 دقیقه‌ای خواهد بود. این کتاب‌ها درباره خواهر و برادران جولیان، دیک و آن و تلاش آنها برای خنثی کردن آدم ربایان، دزدان و قاچاقچیان مختلف در اطراف ساحل کورنیش به همراه پسر عمویشان جورج و سگش تیمی بین سال های 1942 تا 1962 نوشته شده است.

گریم جالب جک گلیسون برای بازسازی Famous Five

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گریم جالب بازیگر نقش جافری براتیون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *