همنواز

پشت پرده رابطه نامشروع مرجان محتشم

چندی پیش، خبر رابطه مرجان محتشم در فضای مجازی به انتشار رسید که بازتاب فراوانی داشت و در ادامه به پشت پرده رابطه نامشروع مرجان محتشم خواهیم پرداخت.

مرجان محتشم، یکی از بازیگران قدیمی ایرانی که اکثراً او را به دلیل بازی در نقش خانم کوچیک در سریال پس از باران بشناسند، دلایل کنار گذاشته شدنش از حضور در فیلم‌ها و سریال‌ها را در یک مصاحبه بیان کرده است.

پشت پرده رابطه نامشروع مرجان محتشم

برکناری بر اثر رابطه عجیب مرجان محتشم

او در رابطه با علت کنار گذاشته شدنش از دنیای سینما گفت:

دلیل اینکه دیگر بازی نکردم، این بود که دوست نداشتم به هر قیمتی بازی کنم و بارها گفتم که چون رابطه نامشروع نداشتم حذف شدم. من هرگز از بازیگری خسته نشده بودم و بیشترین علاقه را نسبت به حرقه بازیگری دارم؛ اما به دلیل دریافت پیشنهادهای نامشروع و عدم تمایل به قبول آن‌ها، از دنیای بازیگری کنار گذاشته شده‌ام.

رابطه نامشروع مرجان محتشم
رابطه مرجان محتشم

برکناری مرجان محتشم به علت رابطه نامشروع

رابطه نامشروع مرجان محتشم
رابطه مرجان محتشم

مریم محتشمی که با نام هنری مرجان محتشم شناخته می‌شود، متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸، بازیگر سینما و تلویزیون سابق ایرانی می‌باشد. عمده شهرت این بازیگر، به دلیل ایفای نقش شهربانو در سریال پس از باران بوده است.

مرجان محتشم، اولین بار و به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۶ با سریال بهشت گمشده، که کارگردانی این سریال را کامران قدکچیان بر عهده داشت، وارد حرفه بازیگری شد. اولین تجربه تلویزیونی‌ او نیز حضور در سریال حقیقت آینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست بود.

برکناری بر اثر رابطه عجیب مرجان محتشم

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص رابطه نامشروع مرجان محتشم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *