تعریف و تمجید ارژنگ امیر فضلی از داریوش کاردان

ارژنگ امیرفضلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، در تازه‌ترین ویدیوی خود در یوتیوب از نقش کلیدی «داریوش کاردان» در موفقیت خود و «مهران مدیری» صحبت کرد.

«امیرفضلی» با اشاره به سریال پرمخاطب ساعت خوش که در دهه هفتاد از تلویزیون پخش می‌شد، گفت:

شهرت در سریال را مدیون داریوش کاردان است. او بود که با جسارت و ابتکار خود، مسیر طنز تلویزیون را تغییر داد و به ما فرصت درخشش داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تعریف و تمجید ارژنگ امیر فضلی از داریوش کاردان

او در ادامه به همکاری خود با «مهران مدیری» در این سریال اشاره کرد و گفت:

ما در آن زمان جوان و پرشور بودیم، اما «داریوش کاردان» با هدایت‌ها و رهنمودهای خود، ما را به سمت مسیر درست هدایت کرد. او به ما گفت که چون تو (مهران مدیری) بزرگ‌تری، کارگردان باش و ما نویسنده، اما با هم همفکری کنیم تا اثری ماندگار خلق شود.

«امیرفضلی» همچنین تاکید کرد که اگر «داریوش کاردان» نبود، او هرگز به یک نویسنده و بازیگر شناخته شده تبدیل نمی‌شد. این بازیگر پیشکسوت در ادامه به نقش «داریوش کاردان» در موفقیت «مهران مدیری» نیز اشاره کرد و گفت:

اگر «داریوش کاردان» نبود، «مهران مدیری» هم به «مهران مدیری» امروزی تبدیل نمی‌شد. شاید او به موفقیت‌های دیگری می‌رسید، حتی شاید اسکار هم می‌گرفت؛ اما آن اتفاقی که الان برایش افتاده هرگز رخ نمی‌داد. «داریوش کاردان» مسیر زندگی او را تغییر داد و او را به یک کمدین و کارگردان طراز اول تبدیل کرد.

گفتنی است که ویدیو «ارژنگ امیرفضلی» در یوتیوب بازخوردهای مثبتی از سوی کاربران دریافت کرده است. بسیاری از کاربران به دلیل صحبت‌های صمیمی و قدردانانه او نسبت به «داریوش کاردان» از وی تشکر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعریف و تمجید ارژنگ امیر فضلی از داریوش کاردان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *