اسکارلت جوهانسون از هوش مصنوعی انتقاد کرد

اسکارلت جوهانسون ، بازیگر آمریکایی، به تازگی اعلام کرده که از شباهت صدای خودش به صدای ساخته شده توسط هوش مصنوعی ChatGPT به شدت عصبانی است.

«جوهانسون» می‌گوید که «OpenAI» قبلا از او درخواست کرد تا صدایش را برای ChatGPT ضبط کند، اما او امتناع کرده بود. با این حال، او متوجه شده که صدای هوش مصنوعی جدید این شرکت، GPT-4o که اخیرا از آن رونمایی شده، بسیار شبیه به صدای او است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اسکارلت جوهانسون از هوش مصنوعی انتقاد کرد

«جوهانسون» این موضوع را شوک عصبانی‌کننده خوانده و گفته که «OpenAI» به او دروغ گفته است. «سم آلتمن»، مدیر عامل «OpenAI»، در پاسخ به این ادعاها گفته که صدای GPT-4o صدای «جوهانسون» نیست و هرگز قرار نبوده که شبیه صدای او باشد.

او همچنین اعلام کرد که «OpenAI» به احترام «جوهانسون»، استفاده از این صدا را متوقف خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا «جوهانسون» قصد دارد اقدام قانونی علیه «OpenAI» انجام دهد یا خیر.

اسکارلت جوهانسون

«اسکارلت جوهانسون»، بازیگر نام آشنا و محبوب آمریکایی، در 22 نوامبر 1984 متولد شد. او در طول دوران حرفه‌ای خود به افتخارات و دستاوردهای بسیاری نائل آمده است. بدون شک، «جوهانسون» یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران زن حال حاضر هالیوود به شمار می‌رود. استعداد بی‌نظیر و کارنامه درخشان‌اش، او را به گزینه‌ای ایده‌آل برای نقش‌های متنوع تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد اسکارلت جوهانسون از هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *