مسعود اطیابی به ساخت فیلم در ژانر کمدی ادامه می‌دهد

مسعود اطیابی ، کارگردان پرکار سینمای ایران که این روزها فیلم تگزاس 3 را روی پرده سینماها دارد، از ساخت فیلم جدیدی با نام پل کالج خبر داد.

این کارگردان که در سال‌های اخیر با ساخت فیلم‌هایی با مضامین اجتماعی و توجه به نیازهای جامعه، نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است، در پل کالج نیز به دنبال ارائه داستانی سرگرم‌کننده و در عین حال مرتبط با مسائل روز جامعه خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مسعود اطیابی به ساخت فیلم در ژانر کمدی ادامه می‌دهد

«اطیابی» که سابقه ساخت فیلم‌های کمدی پرفروشی مانند تگزاس، دینامیت و انفرادی را در کارنامه دارد، می‌خواهد با پل کالج نیز به ژانر محبوب کمدی وفادار بماند. «سید مسعود اطیابی»، متولد 1 مهر 1343، کارگردان و تهیه‌کننده‌ای شناخته‌شده در سینمای ایران است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود، مسیری پرفراز و نشیب را طی کرده و با ساخت فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف، نام خود را در میان کارگردانان تاثیرگذار سینمای اقتصادی ایران ثبت کرد.

مسعود اطیابی

پل کالج به تهیه‌کنندگی «احسان ظلی‌پور» ساخته خواهد شد و مراحل پیش‌تولید آن به زودی آغاز می‌شود. «اطیابی» در کنار فیلم پل کالج، چندین فیلمنامه دیگر نیز آماده ساخت دارد و به نظر می‌رسد در سال‌های آینده شاهد حضور پررنگ این کارگردان در عرصه سینما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصمیم مسعود اطیابی برای ادامه دادن ساخت فیلم در ژانر کمدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *