احسان علیخانی مجری جوکر 2 شد

احسان علیخانی ، مجری معروف، محبوب و شناخته‌شده تلویزیون، با اجرای فصل دوم مسابقه جوکر به چالشی جدید در این عرصه قدم می‌گذارد.

جوکر پس از ماه عسل، عصر جدید و برنامه‌های تحویل سال شبکه سه، یکی از متفاوت‌ترین برنامه‌هایی است که «علیخانی» اجرا خواهد کرد. این رئالیتی شو با نام جوکر 2 طبقه بیست و یک به زودی روی آنتن خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احسان علیخانی مجری جوکر 2 شد

حضور این مجری در جایگاه مجری یا گرداننده‌ی فصل جدید جوکر به طور رسمی تایید شده است. بر اساس اخبار به انتشار رسیده، نقش او در این فصل پررنگ‌تر از فصل قبل خواهد بود و او هم در جلوی دوربین و هم پشت دوربین حضور خواهد داشت. «علیخانی» در کنار «حامد میرفتاحی» کارگردانی این سری از جوکر را نیز بر عهده دارد.

احسان علیخانی

در فصل اول جوکر «سیامک انصاری» به عنوان مجری حضور داشت. با توجه به سابقه او به عنوان یک کمدین و شوخ‌طبعی، انتظار می‌رفت که از عهده اجرای مسابقه‌ای با محوریت خندیدن به خوبی بربیاید؛ اما حالا اجرای فصل دوم به عهده «احسان علیخانی» قرار گرفته و این چالشی جدی برای او خواهد بود.

«علیخانی» که سال‌ها در ماه عسل به عنوان مجری شناخته می‌شد و می‌توانست مخاطبان را با داستان زندگی مهمانانش به گریه بیندازد، حالا باید در جایگاهی متفاوت به میدان بیاید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور احسان علیخانی به عنوان مجری جوکر 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *