جرمی رنر به فرانچایز مأموریت غیر ممکن بازگشت

جرمی رنر ، بازیگر سرشناس هالیوود که چندی پیش از یک حادثه مرگبار جان سالم به در برد، گفته که حالا برای پذیرفتن یک ماموریت غیر ممکن دیگر آمادگی دارد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، «رنر» در فیلم‌های ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح (2011) و ماموریت غیرممکن: ملت سرکش (2015) نقش مامور «ویلیام برانت» را ایفا کرد، اما بعد از آن از این مجموعه فیلم‌ها جدا شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جرمی رنر به فرانچایز مأموریت غیر ممکن بازگشت

او دلیل جدایی‌اش را تولد دخترش در سال 2013 عنوان می‌کند. «رنر» بعد از یک ازدواج کوتاه و طلاق، حضانت مشترک دخترش را برعهده گرفت که باعث محدود شدن زمان او برای فیلمبرداری قسمت‌های بعدی ماموریت غیرممکن شد. او در مصاحبه‌ای با «Collider» گفت:

باید از مجموعه فیلم‌ها جدا می‌شدم. قرار بود کارهای بیشتری با آن‌ها انجام دهم. من آن گروه و «تام کروز» را خیلی دوست دارم.

جرمی رنر

او در ادامه اضافه کرد:

ما خیلی خوش می‌گذراندیم و من آن شخصیت (ویلیام برانت) را خیلی دوست دارم. اما این فیلم‌ها نیازمند صرف زمان زیادی در لوکیشن فیلمبرداری هستند و همه فیلمبرداری‌ها هم در لندن انجام می‌شود. من باید به وظایف پدرانه‌ام عمل می‌کردم. آن زمان شرایط برای ادامه همکاری مهیا نبود.

از زمان جدایی «رنر» از مجموعه، دو فیلم دیگر از ماموریت غیرممکن اکران شده و قرار است فیلم سوم نیز سال آینده به روی پرده برود. «رنر» می‌گوید حالا که دخترش «آوا» بزرگ‌تر شده، برای بازگشت به این مجموعه مشتاق است.

شاید حالا که دخترم بزرگ‌تر شده، این اتفاق بیفتد. من همیشه مشتاقم که در هر زمانی به دنیای ماموریت غیرممکن و نقش «ویلیام برانت» برگردم. این مجموعه فوق العاده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت جرمی رنر به فرانچایز مأموریت غیر ممکن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *