اوانجلین لیلی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

اوانجلین لیلی ، بازیگر کانادایی که بیشتر برای نقش‌هایش در سریال لاست و دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شد، اعلام کرد که از بازیگری کناره گیری می‌کند.

«لیلی» در یک ویدیو که در اینستاگرام منتشر کرد گفت که ایده‌آل او این بوده که در 40 سالگی بازنشسته شود، خانواده داشته باشد و به کارهای بشردوستانه بپردازد. او اظهار داشت که در حال حاضر به این هدف خود رسیده و از بازیگری دور شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اوانجلین لیلی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد

بازیگر سریال لاست 44 ساله نگفت که این کناره گیری دائمی است. او گفت که شاید روزی به هالیوود بازگردد، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد. «لیلی» در حال حاضر وقت خود را صرف کارهای بشردوستانه و نویسندگی می‌کند. او اخیرا فاش کرد که پیشنهادهای بازی در فیلم‌های مردان ایکس و زن شگفت‌انگیز را رد کرده است.

اوانجلین لیلی

«لیلی» در 6 فصل سریال لاست (2004 تا 2010) بازی کرد. او برای بازی در این سریال نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. وی همچنین در نقش «هوپ ون داین» (زنبورک در دنیای سینمایی مارول) بازی کرده است. او در فیلم‌های هابیت نیز نقش آفرینی کرد. این بازیگر می‌گوید که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به بازیگری ندارد، اما ممکن است در آینده این کار را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خداحافظی اوانجلین لیلی از دنیای بازیگری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *