فوری: عمو قناد به دلیل تصادف در بیمارستان بستری شد

به تازگی خبری به انتشار رسیده که مجید قناد که بیشتر با نام عمو قناد شناخته می‌شود، به دلیل تصادف و ضربه مغزی در بیمارستان بستری شده است.

«مجید قناد»، مجری و تهیه‌کننده پیشکسوت تلویزیون، بر اثر تصادف دچار ضربه مغزی شد. هنوز از جزئیات بیشتر این حادثه و وضعیت سلامتی عمو قناد اطلاعی در دست نیست. «مجید قناد» از جمله مجریان و تهیه‌کنندگان باسابقه تلویزیون ایران است که سال‌ها با اجرای برنامه‌های کودک و نوجوان، خاطرات خوشی را برای نسل‌های مختلف رقم زد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عمو قناد به دلیل تصادف در بیمارستان بستری شد

«علیرضا وهاب‌زاده»، مشاور وزیر بهداشت اسبق، در توییتی این خبر را منتشر کرد و نوشت:

عموقناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روزه در بیمارستان بستری هست، جراحی مغز شده و به دعای خیر شما نیاز داره.

برنامه فیتیله جمعه تعطیله که از شبکه دو سیما پخش می‌شد، از جمله مشهورترین برنامه‌های «قناد» است که به همراه گروهی از هنرمندان به آموزش مفاهیم مختلف به کودکان می‌پرداخت. قناد در سال‌های اخیر کم‌کارتر شده بود، اما همچنان در برخی برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی حضور پیدا می‌کرد.

عمو قناد

خبر بستری شدن عمو «قناد» در بیمارستان، واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است. بسیاری از کاربران برای سلامتی او آرزوی شفای عاجل و از خدمات و تلاش‌های او در طول سال‌های گذشته قدردانی ‌کرده‌اند. امیدواریم مجید قناد هر چه سریع‌تر سلامتی خود را بازیابد و به فعالیت‌های خود در عرصه فرهنگ و هنر ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بستری شدن عمو قناد به دلیل تصادف چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *